4 Ocak 2017 Çarşamba

2017 ve 2018''de Turkiye ve Dunya ile Ilgili Ongorulerim


Bu yazi aslinda gecen yil yazidigim http://aasmaestefan.blogspot.com/2016/01/2016-ve-2017de-turkiye-ve-dunyada-neler.html yazisina ait bir guncellemedir ama cok uzun olunca ayri bir baslik altinda paylasma karari aldim. Her iki yazi birlikte okunursa iyi olur.


Buyuk uyanislar buyuk yikimlardan, acilardan ve soklardan sonra olur. Bu sene uyanamayanlarin uyanisi icin onemli olaylar olur. Siddet de artar, sevgi ve merhamet te.

2016'da almadigimiz her ders, 2017'de baska sekilde tekrar edecek. Bireysel olarak, ulke olarak ve de dunya olarak. Ilk 6 ay, cok zor gececek sonra dongu yavas yavas pozitife dogru donecek. Ikinci yarida yaz sonundan itibaren isigi gormeye baslariz.

Eger bir ulkenin; askerini, istihbarat kurumunu, parti baskanlarini ve bir cok devlet kurumlarinin basina gelecekleri baska ulkeler belirliyorsa o zaman bunlarin hicbirinden o ulkeye hayir gelmez. O ulkenin degil, kendisini basa getirenlerin cikarlarini kollarlar. Turkiye 1938'den beri dis planlarla yonetiliyor. Milli sandigimiz bircok kurum milli degil. Ordu icinde sadece Nato'ya hizmet eden cok asker var ve bunlar su an hala onemli mevkilerde. Her an sorun yaratmalari olasi..Ulkeyi, icinde bulundugu bu durumdan cikarmak ve boyle yerlesik bir duzeni yikmak hem yillar alir, hem acilarla olur, hem de buyuk cesaret ve toplumsal destek gerekir. Hele ulke icinde yuvalanmis tum gerici, hain ve boluculerin yok edilisi en zor olanidir. Suriye'de neler yasandigini gorduk.

Bu alanda yapilacak buyuk degisimler icin halkin buyuk destegini alacak liderler lazim. Su an ki lidere verilen buyuk destek bu baglamda onemlidir ama malesef bu destegi, ulkeyi parti devletine donusturmekte kullaniyor. Yine de ileride, kendisine inanip destek verenleri adim adim hayal kirikligina ugratacagina inaniyorum. Ego soz konusu ise, etrafindakiler bile bir zaman sonra hedefe donusuyor.

Lutfen sabirli olun ve ilahi plana guvenin. Evet zor gunler var onumuzde ama hicbir yikim ve yeniden insa kolay olmaz. Dunyadaki buyuk degisimlerin baslangici olan Fransiz ihtilali'nde yasananlari hatirlayin.

Dunya simdiye kadar binlerce yildan beri egoya, zihne dayali bir sistemle yonetildi. Yeni cagi olusturacak bizler ve cocuklarimizin amaci ise; kalbe dayali yeni bir sistemi insa etmektir. Dunya olarak; zihinden kalbe iniyoruz. Yeni sistemi insa etmek icin de once eskiyle yuzlesip, onun tum karanlik, sorunlu yanlariyla yuzlesmemiz gerekiyordu. Tam anlamiyla bir yikim gerekir ki geride kalan saglam parcalarla yenisini insa edebilelim.. Iste su an tum dunya da yasanan budur.

Eskinin yikilisi....

Turkiye'deki yikim; 2000 yilina girdigimiz andan itibaren eski sistemin yikilisini gerektirecek tum yanlislarin yuzeye cikmasiyla basladi. Bu yikma gorevi ise simdiki malum kisilere verildi. Ama onlar esas insa ediciler degil. Kendileri sadece sistemin tum curumuslugunu, icimizde barindirdigimiz tum karanligi ve kotuyu yuzeye cikartmakla gorevlidirler. Son yasanan aci olaylara bakinca bu disa vurmanin, icimizdeki karanligi, kini ve nefreti kusmanin gerekliligini gorebiliriz. Bastakilerin karanlik dusunce ve davranislari, onlar gibi olanlari aciga cikarip, miknatis gibi kendilerine cekmistir. Birlikte negatif bir guc odagi olusturup ulkeyi cehenneme cevirmislerdir. Ulkede her alanda korkunc bir ayrisma olmus ve kim, nereye ait, kendini acikca belli etmistir. Maskeler dusmustur. O kadar cok kotu, hain, ayristirici, bolucu, gerici ve irkci yanimiz varmis ki..tek tek yuzlesiyoruz hepsiyle.

Yillardir yapilan yanlislarla tum kurumlar islemez hale getirildi. Boylece tek kisi imparatorlugu, gercek demokrasiye olan ozlemimizi aciga cikardi. Bu yuzden de simdiki yikicilarin, attiklari her adim bence ilahi yikim planina dahildir. Kurmaya calistiklari insan, hayvan ve doga dusmani sistem; ilerde guc dengeleri degistiginde en basta kendilerine zarar verecektir. Hic bir guc, sonsuz degildir...Dongu, karanliktan isiga gececek.

"Bazen planlarimiz gerceklesmez, hatta bir felaketle sonlanir; iste o zaman Tanri'nin sizin icin baska bir plani vardir."

                                 Buddha

Ben 2019'da olacak buyuk bir kitle uyanisina tanik olacagimizi dusunuyorum. Gorevli gokkusagi cocuklari ve indigolar, kozmik askerlerle birlikte ozlem duydugumuz yeni sistemi insa edecekler. Tipki 1919'da oldugu gibi. Yasanilan olaylardan ders alinmadigi zaman olaylar farkli zamanlarda tekerrur eder. Ilahi plan derki; bu dersi atlayamazsin, sonraya erteleyemezsin..illa da ogrenceksin...1919 da almadin dersini, sana 2019'da bu dersi yeniden yasatirim..Taa ki akillanip ogrenene kadar. Ata'nin hakliligini gorene kadar...

Biz,butun olarak bu dersi alamadigimiz, o muhtesem 1919 ruhunu hazmedemedigimiz icin ulke olarak, bugun yeniden hasta yataginda kivranan kanserli bir adama donustuk. Bir kere daha birlik ve beraberlik icinde olmayi ogrenene kadar da bu yatakdan cikamiyacagiz. Iyilesmek icin tek ilac; sevgi, baris, birlik beraberlik ve kardesliktir.


Turkiye'de mevcut duzenle dibe cokus bu sene de devam eder. Ayrica belirteyim; 2018 ve 2019, 11 ve 12' nin enerjisiyle buyuk degisimlere, buyuk uyanislara sebep olacaktir. Turkiyenin yukselisinin 2025'te ortaya cikacak bir liderle baslayacagina inaniyorum. O ana kadar ki yasayacaklarimiz sadece sistemin yanlisliklariyla yuzlesmek ve tamir etmeye calismak olacak. 2023'te ulkede, Turkiye Cumhuriyeti olarak; halk, doga, hayvan, sevgi ve baris odakli yeni bir baslangic yapilacagini ongoruyorum. Baris Manco'nun 'Kayalarin Oglu' aslinda bize herseyi anlatiyor. Ulkedeki bu yeni sistemin belirleyicileri indigolar ve yildiz tohumlaridir. Yukselticileri ise kristaller ve elmaslardir.

Bu donemde kendi icindeki karanlikla yuzlesmekte olan tek ulke biz degiliz. Tum dunya ulkeleri de bu arinmayi yasiyorlar. Abd, yeni sistem icin gerekli olan yikimi ve duzenlemeleri son secilen baskanla yasayacak. Burda da biriken sorunlar yuzeye cikacak. Bu yuzden siddet ve protestolarda artis gorunuyor. Zaten yerlilere, siyahlara ve baska ulkelerin ic islerina karismanin yarattigi karmayi yasamalari, arinmalari lazim. Bazi eyaletlerden ayrilma ve kendi devletini kurma tesebbusleri bile yasanabilir. Ben sahsen yeni baskan Trumpla hergun sansasyonlar yasanacagini, ayrica tum engellemelere ragmen, buyuk degisimler baslatacagini goruyorum. Ekonomi bu sene kotu gidebilir ama sonra duzelir. Ocak ayi yeni baskan icin onemli bir zaman. 

Benzer bir arinma avrupa ulkelerinde, kendi kultur ve yapisina gore olacak. Irkci liderlerin basa gelmesiyle yabanci dusmanligi daha da artacak gibi. Avrupa'da yasayan muslumanlari ve yabancilari, yapilacak yeni yasal duzenlemlerle zor gunler bekliyor. Oyle zamanlar gelecekki kendi ulkelerine donmek isteyecekler. Almanya 2017'de ve sonrasinda, yabancilarin yarattigi sorunlarla ve saldirilarla cok ugrasacak. 'Besle kargayi oysun gozunu' durumu yasayacaklar.

Dunya genelinde 2017 ve sonrasi bankalarin, zenginlerin, buyuk sirketlerin kayip ve kuculme yillaridir. Ozellikle bu yil cok fazla ust mevkilerdeki insanlarla ilgili igrenc sirlarin aciga cikmasi olasi. 2017 yili, yalanlarin ve paranin kabusu olacak. Bircok skandal duyacagiz. Politikacilarin yalanlarini gorecegiz. Curumus Patron kole duzeni tek tek yikim ve kayiplarla ugrasacak. Daha once de yazmistim; kaybedecek birseyi olmayan kucuk esnaf ve fakir halk icin degisen pek birsey olmaz. Aslinda onumuzdeki yillardan itibaren kucuk esnafin yeniden yukselisini goruyorum.

Daha onceki ongorulerimden henuz cikmamis olanlari tekrarliyorum. Cunku onlarin cikmasini bekliyorum. Ozellikle su yukselmeleriyle meydana gelecek taskinlar ve yagmurlardan gelecek sellerle buyuk zararlar olacagini gormustum. Buyuk depremleri ve volkanik patlamalari hala bekliyorum. Bulasici hastaliklarda artis olacak. Hayvan etinden (kirmizi et)insana bulasan yeni hastaliklar gordum. Su sebeklerinden gelen suyla zehirlenen insanlar gordum. Okul ve yurtlardaki cocuklarla ilgili aci olaylar yasanacagini gordum. 2017'de her acidan fakirlesme goruyorum. Ekonomik sorunlar, Turkiye dahil hemen hemen her ulkeyi zor duruma sokacak. Alim gucu dusecek, gida fiyatlari yukselecek. Cunku hava kosullari ekim bicimi etkileyeceginden, uretim zorlasacak.

Butun Dunya ulkelerini kapsayacak, bir savas gormuyorum ama piyon ulkelerle ve teror orgutleriyle bazi ulkelerin birbirine goz dagi verecegini goruyorum. Nukleer savas gormuyorum. Ancak bazi teror orgutlerinin zehirli gazlarla saldiri yapmasi da olasidir. Ciltleri yara icinde olan insanlar gordum. Rusya ve Cin'in gucu artiyor. Iran'da kati kurallarda yumusamalar artacak. Suriye'de isler, simdiki lider lehine gelisecek. Irak'da sorun gormeye devam ediyorum. Ordaki yabanci kuvvetler ayrilmadigi surece, huzuru goremezler. Baski rejimi olan arap ulkelerinde kadinlarda aydinlanma ve protestolar bekliyorum.

Turkiye'de 2017 yili boyunca teror saldirilarinin daha da artacagini gordum. Malesef ulke sinirlarinin kontrolu bir kac yil once askerden bilincli olarak alindi. Cunku Suriye'deki cani orgutlere yardim ve yataklik gorevi almisti buyuklerimiz. Bu destegin bedelini simdi Turk halki oduyor. Kontrolsuz sinirlardan ulkeye giren ve burada yuvalanan caniler simdi bize savas actilar. Multeciler icine gizlenmis binlerce terorist oldugunu dusunuyorum. Yanlarindaki es ve cocuklari en buyuk kamufulajlari. Milyonlarca multeci icine gizlenmis gericilerle, ulkede serbeste gezip, seriat isteyen gericilerden ulke olarak cok cekecegiz. Her alanda kusatma icinde olacagiz. Daha once de yazmistim; gerici bir ayaklanma olacagi vizyonunu gormustum. Husnu Mahalli yillarca anlatti bunlarin olacagini...Biz ulke olarak komsularimizdan gelecek bazi tehliklerle bir sure daha ugrasacagiz. Ulkeyi bu hale getirenler ilerde cok kotu anilacaklar. Bu zor zamanlardan yenilenerek birlik halinde cikacagiz. Musluman ulkelerin kendi aralarindaki savas ve catismalari daha devam eder. Cunku en buyuk degisimi bu ulkeler yasayacak. Gericilik ve dinlerin yarattigi ilizyon yavas yavas son bulacak.

Ulkede daha cok gazeteci ve bazi chpli milletvekilleri iceriye atilabilir. Bahceli ve birileri, mhp ve akpyi ayni noktada birlestirip tek partiymis gibi hareket ettirmek, karsilarinda kalan Chp ve hdpyi ise ayni kefeye koyarak, terorle iliskilendirerek bazi linc cetelerine hedef yaptirmak istiyorlar. Boylece ulke iki kutuplu bir hale donusecek, sag-sol veya dindar-ateist damgasiyla buyuk bir ayrisma planlaniyor. Solcu ve ateist anilmak istemeyen muhalif mhpliler haliyle akp safina kacacaktir. Boylece referandum asilabilir. Onlarin kafasindaki planlar bunlar....konusmalarini duyuyor ve goruyorum. Malum kisi, baskanlik karsiliginda partisinin kontrolunu bahceliye birakma sozu vermis gibi ama aslinda arka planda her ikisinin de birbiri icin gizli planlari var. Bu arada hdp milletvekillerine, baskanliga destek karsiliginda serbest kalmalari sozu verilebilir. Iceri atilmalarinin sebebi budur. Karsilikli uzlasi uzerinde calisiliyor su an. Hdp ve imrali canisi en basindan beri tek adam rejimi istiyordu. Hayir cephesinde kirilmayi saglamak icin 'hayir' diyecekelrine bakmayin. Arka planda baska isler donuyor. Cunku bolunmeyi ancak tek adam gucu yapabilir. Ulke uzerinde buyuk bir oyun oynaniyor. Gelir sagladigimiz tum isletme ve kurumlar yabanciya satilmis. Tarim bilincli olarak oldurulmus. Ureten bir ulkeden tamamen tuketen bir ulkeye donusturulduk. Bu planin arkasinda emperyalist ulkeler var. Bize gosterilen ile arka planda olan tamamen farkli senaryolar. Darbe olayi da bu senaryonun bir parcasiydi.

Umarim meclisteki vekiller nasil bir belaya bulastirildiklarini kendi iradesiyle anlar ve baskanlik sistemini meclisten gecirmezler. Cunku eger gecerse referandumu oy hirsizligiyla rahatca alirlar. Secsis tamamen bir partinin kontrolunde bir ofise donusmus. Bu sistemle baska bir partinin secim kazanmasi cok zor. Ucuncu gozden okudugum bir goruntude 25 Nisan'da referandum yapilmis, Baskanlik sistemi gecmisti ve ben agliyordum. Cumhuriyet bitti diye aglarken; sonra "Korkma Cumhuriyetin sonunu kimse getiremeyecek, bu durum duzelecek." mesajini aldim. Baska bir gun ekranda gordugum vizyonda; malum kisinin olum haberini gazeteden okuyordum. Haberde, onun resmi vardi ve altinda; yasami boyunca ulkeyi irana cevirmeye calisti yaziyordu. Sonra cenazesini gordum bir ufak tek vagonlu trenin uzerindeydi ve uzerine bayrak ortulmustu. Tren harekete gecti yavas yavas ilerlerken trenin arkasindan az miktarda destekcisi kosmaya basladi. Zamanini gormedim. Yorumu size birakiyorum.

Ulkemizdeki tum siyasi partilerde parcalanmalar ve yenilenmeler gordum. Lider degisimleri gordum ama zaman olayini tahminen yazmistim cikmadi. En iyisi hic zaman vermeyip gordugum olayi oldugu gibi yazmak. Ulkenin gelecegi icin muhalefet partileri hemen lider ve program degisimi yapmalilar. Aksi halde dordunun de kardes oldugunu ayni babaya hizmet ettiklerini anladigimizda cok gec olacak. Dinci tarikatlar arasindaki rekabet, karsilikli sorunlara yol acacak. Onlarin saltanatliginin son seneleri... Yikilislari en buyuk destekcilerinden olacaktir. Hala dinci ayaklanma ongorumu yineliyorum. Gizli gizli silahlaniyorlar ve egitim aliyorlar.

Simdi de pozitif tabloya odaklanalim.

2017'nin ikinci yarisi daha iyi olaylara sahne olacak. Bu sene muthis icatlar, buluslar olacak. Elektronik esyalarda bizi cok rahatlatacak yenilikler yapilacak. Bir cok hastaliga dogal cozumler bulunacak. Gezegenlerle ilgili yeni biligiler kesfedilecek. Yeni gezegenler bulunacak ve dunya disi varliklarla ilgili bir cok bilgi aciga cikacak. Bu sene ozellikle dunya disi varliklarla temas cok olacak. Ayrica su anda bizimle dunya uzerinde ve icinde yasayan bizim gibi gorunen dunya disi varliklar oldugunu ogrenecegiz. Kendimizi yeniden kesfedecegiz. Bilincimiz genisleyecek ve dusuncelerimiz degisecek. Arkadaslarimiz degisecek, cogu kisiyle baglarimiz kopacak. Bize ogretilen yanlislarla, yalanlarla yuzlesecegiz. Insanlar internet ve youtube sayesinde bir gecede unlu olabilecek veya milyoner olabilecek. Ozellikle yildiz ve Kristal cocuklar bunun onderligini yapacaklar. Film sirketlerine, medyaya, plak sirketlerine gerek kalmadan herkes istedigi filmi yada muzigi yapip zengin ve unlu olabilecek. Interneti, insanlari kontrol etmek icin bulup gelistirenlere en buyuk zarar internetten gelecek. Yarattiklari silah kendilerine donecek. 2017'nin pozitif bitisi bizim 2018'e pozitif baslamamizi etkileyecek. 2018, 11 yilidir. 11 enerjisi cok buyuk degisimleri getirecektir.

Guncelleme: 2.16.2017

Ekrandan okudugum kadariyla hatirladigim cumle:
Su anda dunyada meydana gelen kucuk buyuk butun deprem ve kirilmalarin sebebi Dunya'ya yaklasan bir cisimdir. (cismin ne oldugunu gormedim. Belki gezegen yada goktasi olabilir.)

Birinin hastaliginin bayagi artmis gordum. 

Insanlardaki eril ve disil enerjinin degismesi ve yeni dengesi ile insanlarda, kendini belli bir cinsiyete ait hissetmeme yani cinsiyetsizlik duygusuna kapilma yasanacagini ve escinselligin artacagini okudum ekrandan.

10 Ocak 2017'de ekrandan yaptigim 'reza zarrap' ile ilgili okumayi asagida yorumlara yazmisim ama buraya eklemeyi unutmusum. Cok yogun bir yil gecirdim. Guncelleme yaptigimi sanmistim.
Okudugum bilgi suydu: Reza, hapisten cikmak icin savcilikla isbirligi yapip butun bildiklerini anlatiyordu. Ben bu haberi, ekrana gelen bir gazeteden okuyordum.
Aynen gordugum gibi oldu da..



Sevgiler!
Aasmaestefan

160 yorum:

KHK mağduriyetleri hakkında değerlendirme yapacağınıza dair söz vermiştiniz

Bunlar basta kaldigi surece gorev iadesi cok kucuk bir yuzdede kalacak. Ama ilerde hukuki yollar tamamlandiginda; kimi gireve donecek kimisi de para iadesi alacak.

İzmirde bugün olan olay hakkında düiünceleriniz

Dusuncem yok. Sosyal medyada iznir o kadar hedef gosterildi ki birilerinin aklina dusuruldu.. orgutun kim oldugu inemlindegil arkasindakiler onemli.

1senedir takip ediyorum sizi dedikleriniz %80oranında başarılı diye bilirim sizin yorumlarınızı okuyunca dünyaya bakış açım değişiyor her akşam bu bloğa girip Yeni yazı var mı diye bakıyorum sizce Ocak 2017nasıl geçecek ...

Sevgili kadir ben ay ay yorum yapamiyorum astrologlar gibi. Gelen ne ise onu yaziyorum. ama seneye yaz sonuna kadar her an her sey olabilir. Kritik zamanlar cok. istanbul cok onemli. baskada birsey diyemiyecegim. ama astrolog Hakan Kirkoglunu takip et. o kritik tarihleri ve zamanlari iyi veriyor.

Aasma ben de hep bakiyorum hatta tl imin ekraninda kısa yol blogun. Çok uzun sürecek diyorsun yani 2019 a kadar nasil sabredecegiz bilmiyorum. 2025 e kadar ise 8 yil var. Keşke bunlar daha kisa zamanda olsa zira psikolojim iyice bozuldu masum insanların çektiği acilar ve rejim kaygilarim yüzünden. Allah büyüktür 1 dir o yüzden dileğim bizi Pakistan a irak a ve suriye ye donusturmelerine izin vermesin laik cumhuriyetimizi ve parlamenter sistemimizi bize bagislasin. Tüm mazlum ülkeleri acılardan kurtarsin kalkindirsin mutlu huzurlu ülkelerinde tek dertleri yasliliktan eceliyle ölüm olsun. Artık aydinlik olsun dünya, bu acilara dayanamiyorum ya bizzat yasayanlar nasil dayansin. Atatürk un kiymetini anlamayanlar da anlayacak demiştin umarim gerçek olur. İyi ki varsin...

Canim 2023;u beklemen yeterli. 2025 degil. O tarihte yeni bir liderimizle ulkenin yukselisi baslayacak. Ama esas onemli tarih 2023. Baris Manco siirinde bahsettigi tarih de 2023. Cumhuriyet olarak guclenerek cikacagiz bu surecten. Sabirli olalim. Hastaligimizi bilmezsek nasil teshis koyup sifalayacagiz ki? Biz ulke olarak bir butunuz. Birimizin sorunu hepimizi bagliyor. Ulkenin yarisinin yarattigi bir hastalik var onu goruyoruz simdi. iyice aciga cikiyor ve onu group yasayip iyilestirecegiz millet olarak. Hasta yatagimizdan yavas yavas iyileserek cikacagiz ve ayaga kalkacagiz. Yaza kadar olan sureci atlatsak yeter bize.

Guiseppe Ne Yazza kardesim hic cevap yazmayin o kisiye. Nefretini kusup gidiyor hep. bende siliyorum yorumlarini. Hem begenmezler hemde surekli yazilarimi okurlar. Anlamakta zorluk cekuyorum bunlari. Yuksek beni ikide bir buraya dusuruyor belki uyanir diye ama bir turlu uyanmiyor. Zavalli yuksek beni.. Elinden geleni yapiyor. Bu da anlamiyor hala niye ikide bir buraya dustugunu... :)))

Dusunceleriniz cok yuzeysel ve genel. Bu sene yagmurda yagacak, karda ve guneste acacak gibi genel. Bunlar yasadigimiz yuzyilin sartlarinda periyodik olarak yasadigimiz seyler. Sadece daha modern bir hal aliyor her sey sadece, tarih tekerrurden ibarettir. Ayrica siz gaipten haber alamazsiniz yok alirim diyorsaniz Allah'ı, kuran-ı kerim'i ayni dusuncelerde kullanmaniz cok yanlis, fikirleriniz bazi siyasi kesimi desteklercesine. Lutfen bu zor gunlerde devlet BUYUKLERIMIZIN hakkinda. Propaganda yaparcasina gizli taraf tutmaktan vazgeciniz. Ayrica bir okurunuzu asagilamissiniz. Yazmak esittir elestirilmek. Bence siz artik uyanin :)

Yorumlariniz bu sene olmasa bile gelecek sene için bile çok bilgi iceriyor.sizi takip etmeye devam .

Ben burda bir propaganda göremiyorum. İnanin sorgulamaniz gereken başka yerler ve başka merciler var başka fikirler var. Mesela kişisel hak ve özgürlüklerin kisitlanmasi, yasam hakkimizin tehlikede olması, bozulan eğitim sistemi vs vs. Dolayisiyla sorgulamaniz gereken en son yerlerden biri bu blog...Farkli fikirlere saygili olup hoşgörü gösterdiğimiz zaman zorlukları asacağız. Saygilar.

Aasma ben de bu blog için cok tesekkur ederim. Tabii ki de takibe devam...

Bana bir ornek verirmisiniz hangi ozgurlugunuz kisitli ne yapmak isteyipte yapamiyorsunuz mevcut sistemde ? Yasam hakkimiz tehlikede bu dogru bagzi kesimlere bahsettiginiz hosgoruyu gosterdigimiz icin tehlikede ayrim yapmayip kucak actigimiz icin tehlikede, denedik olmadi. Cozum sureci dendi daha fazlasini istediler. Demokrasi dediler meclise kadar girdiler daha fazlasini istediler teror orgutunu savundular ozerklikten bahsettiler. Ama simdi ne oldu ? Silindiler pkk da silinecek ama bu hosgoru ile olmayacak daha denedik olmadi olmayacak. Egitim sistemine gelince, soyle bi cocuklugunuza inin buyuk sehirde yasayanlara egitim vardi zengin olanlara vardi. Rahatca kalem defter alabilen onlardi. Koylerde okul yomtu dogru duzgun bir kalem bir defter bulmak cok zordu bazi yerlede imkansizdi hersey degisti egitim kolaylasti yeterki sen okumak iste. Basaran nasil basariyor ? Bakin en basit ornek basit elektronik parcalari avrupadan vs. Yerleden ithal ediyorduk degerinin cok yuksegi fiyatlarda simdi ogrendik nasil hapilacagini aslinda bizim icin ne kadar basit seyler oldugunu ogrendik. Ve simdi daha falasini istemeye basladik gelismis ulkelerin yuzyilini alan noktaya kisa surede ulastik cunku biz turkuz beynimiz farkli hizli pratik ve dogru calisir. Korktular bundan nasimiza bu belalari sardilar simdi sizden istedigim sey biraz mantikli olun derin dusunun birlik olun. Allah devletimize asamayacagi zorluklar gostermesin. Daha guzel gunlere...

PKK zaten 2002 de yoktu acilim dediler sacilim oldu...Birakin Allah askina BOP ne gerektiriyorsa o oluyor su an. Eğitime gelince 13 defa değiştirildi bu sure zarfinda. Proje okullari diyerek en koklu okullardaki eğitim sistemi de son olarak berbat edildi. İmam hatip okullarina gidilmesi için insanlar zorunlu birakiliyor. Parasi olan özel okula gidecek olmayan da imamhatip e gitmek zorunda veya Atatürk ilkelerinden kopuk eğitim alacak. Dinci politikalarla komsu ülkeyi karistirdiklari yetmedi simdi de sira rejimimize geldi. Polisin içinde bile cihatcilar yuvalanmis. Sağlık bakanligi başka bir tarikate teslim. Ordumuzun en vasifli subaylari Ergenekon ve balyozla içeri atilmis ordu cemmate teslim edilmişti sonucunu da gördük Temmuzda. 18 adamiz Yunanistan a teslim edilmiş belki haftaya Kibris için garantorlukten de vazgecebiliriz. Satilmadik fabrika kaldi mi? Ne zaman fabrika acildi? Evet Allah Turkiye Cumhuriyetine zeval vermesin ve ilelebet payidar kalsin . Bu üniter yapili devletimizin basina birşey gelirse buna en önde engel olacak olan milliyetçi vatanseverler de yine biziz. O noktaya ulastigimiz filan da yok bunlar masal imam hatip açarak fazlaca o noktaya erisemezsiniz. YÖK e yönetici olan kişi etrafimda okumuş adam görünce afakanlar basiyor beni diyebilecek bir kişi iken, Tübitak a hayvanat bahçesi müdürü yönetici olarak getiriliyorken çağ atlayamayiz. Bu ülke ya Atatürk un yoluna girecek ya da ortaçağ karanligina dönecek.Demokrasi araçtır son durakta inilir, İslam da demokrasi yoktur diyen bir anlayisla çağ atlayamazsiniz. Donanmamiz genesis sistemini geliştirip ilk milli gemimiz olan milgemi yaptiginda ABD nin emriyle donanmaya bir balyoz indiren anlayisla o parlak gelecek vaad eden pasalari yillarca hapiste çürüterek çağ atlatamazsiniz. Tarim deseniz ciftci kan agliyor samani bile yurt disindan ithal ediyoruz. Ureticinin yerli tohum kullanmasi yasak. Kimsenin bizi kiskandigi filan da yok biz yillardir gelismekte olan ulkeler sinifindayiz. Egitimde OECD ulkeleri arasinda 49.yuz. Bu ülkede Atatürkçü demokrat sol ya da muhalif eziliyor. Kusura bakmayin da hayal aleminde yaşıyorsunuz. Bence siz biraz farklı bir pencereden bakmayi deneyin belki objektif olabilirsiniz. Tekrar cevap yazmayacagim. Allah ülkemize birlik beraberlik versin evet bu benim de duamdır fakat bir kismi ezip sindirmeye çalışarak yani bir kesimin surekli bam teline basilarak onun gonulden bagli oldugu seylere surekli olarak saldirilarak ( Atatürk e hakaret, heykellerine saldirmak, laikliği bertaraf etmeye çalışarak, milli bayramlari engellemek vs) birlik beraberlikten bahsedilemez. Bu birlik ve beraberlik karsilikli saygi ve sevgi ile saglanmali. Saygilarimi sunarim tekrardan iyi aksamlar dilerim

Defnecigin kendini yorma..bazen en guzel cevap sessizliktir.. bilinc farki buyuk.. bosuna enerjisini besleme.. anladin sen.. 😍😍

gunlerdir haberlerde bir utanc tablosu olarak gosterilen oecd raporundaki basarisizligimiz ve ornek ulke olarak gosterilen ve egitim puaninda yillardir dunyanin en iyisi olarak gosterilen finlandiyaya baktimda..Ne kadar gerzek bir dunyada yasadigimi bir kez daha anladim.insanlik iyi egitim=cok para mantigiyla bakiyor hayata ama demiyorki iyide aga o zaman bu Finlandiya neden 2016 yi 200 milyon dolar dis borc ile kapatti ve son 10 yildir ekonomisi neden hic buyumuyor.Cevabi aslinda basit iyi egitim alip sirketlerin ust pozisyonlarinda ise girenler parayi bulan az miktardaki kesim.Tum parasini kendi zevkleri icin harcayip ulkesine hic bir katkida bulunmadan (para ve sahip oldugu bilgi) emekliye ayriliyor.Einstein in dedigi gibi universiteler bireyin ihtiyaci icin degilde toplumun ihtiyaci icin calismadigi surece asla gelisim gosteremeyecegiz.Dunyanin mevcut egitim sistemide aslinda Kendine Hizmet grubunun kontrolu altinda.Dunyanin en prestijli universitelerini kimlerin finanse ettigine baktigimda bunu cok net goruyorum.Bizi 12 DNA sarmalindan cift sarmala indirenler zaten bilgiye ulasmamizi engelleyenler onlarin abileri

Defne Oguz hanim,elleriniz dert gormesin,sanki ben soylemisim siz yazmissiniz. Bravo size.

selamlar, sevgi ve sayğılar Asma estefan çok sğolun.

Ne demek efendim, daha söylenecek çok şey var da uzatmak istemedim üzülüyorum insanların görmezliklerine. Tüm yurtseverler ayni düşünür zaten birbirimizin duygularina düşüncelerine her zaman tercumaniz desteğiz, tek düşündüğümüz Türkiye Cumhuriyeti, vatan, bagimsiz bir Türkiye, ilerici bir toplum, fikri ve vicdani hür bir insanlik, terorsuz komşularıyla barisik, üniter yapili asla bolunmeyecek bir ülke... Zaten bu ülke bize 1923 te verilmisti. Emperyalist güdümüne tekrar girdik ve hala uyanmiyorlar. Bunlar kurtuluş savasi nin mandacilari ve himayecileri, prens Sabahattin in savunduğu adem i merkeziyetçilik savunucuları olabildiler ama asla bagimsizlikci ve Atatürkçü olamadilar. Din dediler İslam dediler ama Hristiyanlarin ve Yahudilerin güdümüne girenleri desteklediler. Neyse Allah hakliyi korusun, Aasma nin dediği gibi Allah in elbette bir plani vardır bu millet icin. Allah Türkiye Cumhuriyeti ni ve iyileri korusun...

Haklisin Aasma:) Ne de olsa bazi insanların ayagina taş değmeden bir şeyleri anlayamiyorlar. Anlamalari için baskasinin çektiği acilari ve yapilan hukuksuzluklari görmek asla yetmez. Kötüye ancak kendilerine zarar gelince kötü derler. Ama Allah haksizliga karsi elinizle elinizle değilse dilinizle dilinizle değilse kalbinizle bugzedin demiyor mu? Ama onlar bunu yapmazlar. İyi ki varsin Aasma ve iyi ki varsiniz tüm vatanseverler...

Bu zamanda olanlara dayanmak zor. Bir gecirebilsek bu donemi tekamul tava yapicak ;-) daha sik yorum yapin okkumak guc veriyor. Umut herzaman iyidir

inanin orda degilim ama sizlerin ne kadar zor bir gorev aldiginizin farkindayim. Bu karanlik caga sahit olup, tum yanlislari gorup, dogrusunu ve guzelini insa etmek icin ordasiniz. ve su an malesef tum yanlislarla yuzlesme donemindesiniz. Dongu size geldiginde, bu yanlislari duzelteceksiniz. Dek dilegim, bu karanliga destek verenlerin en kisa zamanda kendilerini uyandiracak olaylari yasamasi ve gerekli dersi almalaridir. Boylece birlikte ilerleme sansimiz olabilir. Turkiyede cok gorevli isik iscisi var su anda ve cogu henuz aktif olmamis. onlar uyandiginda degisim hizlanir. Sabirli ve moralimizi yuksek tutmak bu zamanlardaki en buyuk yardimcimizdir. Zor olsada israrla deneyin. Kalbim sizlerle..

Reza 'yla ilgili vizyon aldim. Tum bildiklerini, baglantilarini anlatiyordu. savciyla isbirligi yapiyordu erken cikmak icin. Bakalim ne zaman olacak bu.

Bulasici hastaliklarda artis olacak. Hayvan etinden (kirmizi et)insana bulasan yeni hastaliklar gordum. Su sebeklerinden gelen suyla zehirlenen insanlar gordum. Okul ve yurtlardaki cocuklarla ilgili aci olaylar yasanacagini gordum.

Bu kisimlarin gerçekleşmemesini umuyorum benimde kizim var ve artik aşı yaptirmiycam kismetse ama hersey beni korkutuyor nasıl koruycam bebegimi bilmiyorum sahsen :(

korku , korktugunuz seyleri size ceker. Korkmayin. Bilincli bir anne olun. Zaten dogustan itibaren asi yapmamaniz lazimdi. O dogar dogmaz yapilan,ar cok belirleyici cocuk sagligi uzerinde. Yapabilecekleriniz sunlar. sise suyuyla okula yollayin. sadece ordan icsin. su sebekelerindeki arsenik miktarini bilerek arttiriyorlar uyanisi engellenek icin buda insanda zehirlenme yapacaktir. Birde yukaridan yapilan spreylemeler acik baraj sularini kirletecek. ona eklenen arsenik de iki ilacin birbiriyle etkilesimi yuzunden insan sagliginda zararlar acabiliecek. Cocukarinizi okulda, evden goturulen hazir su ve ev yemekleriyle besleyin. Kirmizi et yedirmeyin. buyuk bas hayvanlardan insanlara kanla gececek hastaliklar gordum. tavukda cok kotu durumda su an. balikla sebzeyle cerezle besleyin. bunlar anne olarak sizi bayagi basarili bir korumaya gorurecektir.

Birşeyi merak ediyorum bu vizyon alma olayı falan nasıl oluyor nasıl bu mertebeye eriştiniz

Artık başkanlık gelecek diye surekli depresyondayım,2 oğlum var melek gibi bebekler,onların mutlu medeni umutlu büyümelerini istiyorum,başkanlıkgeçerse Avustralya ya taşınalım diyorum ne dersiniz,çünkü benim gördüğüm bir vizyonda da bu sarıklı cüppeli kafadan kontaklar evlerimize kadar gelip herkesi doğruyorlardı,çok korkuyorum

aniden oln bir gelisme. bir gece aniden ucuncu gozumle tanistim ordan goruntuler izledim tv izler gibi. hicbir calisma yapmadim. o ana kadarne oldugunu bile bilmiyordum. sonradan ogrendim yasadiklarimin ne oldugunu. bunun dinlerle de alakasi yok. Bu doneme ozel bir enerjiyle baglantili. meditasyonun, yalnizligin ve sessizligin cok faydasi var. Belki bunlar bendeki acilimi tetiklemis olabilir. Onceleri kendimi ozel sandim ama sonralari benim gibi cok insanla tanisinca bu doneme ait sartlardan kaynaklandigini dusunuyorum.

buyuk sehirlerden kucuk kasaba yada koylere yerlesirseniz bu donemi guvenle atlatirsiniz ama imkanizi yoksa buna, ve dayanamiyorsaniz, avusturalya guzel fikir. Fakat orda da su yukselmesi gormustum. Kiyilardan uzaktaki yerlesim yerleri iyi fikir.

Aasma bir mucize olsa keşke Allah bir kere daha bu vatana yardim etse. Biliyorum dibi görmeliyiz diyorsun ama ben de kaldiramicam bu acilari...Su ana kadar muhalif bir kanalin meclis yayinini izliyorduk. Bu saatte mecliste ölüm kalim savasi veriliyor vatansever vekiller ile diğerleri arasinda. Bir vekilin ceketi yirtildi bir kadin vekil darp edildi CHP den...Bunlari gör Türkiye periscope yayinlarini izle. Allah bu vatani kurtarsin bu millete de güç versin tabi iyi olanlara...Kahroluyoruz kisacasi...Aasma umarim uyanis hizli olur dediğin gibi... İyi ki varsiniz burdaki güzel insanlar...

Korler sagirlar birbirini agirlar modundayiz burda. hahahaha

Olan herseyi takip ediyorum merak etmeyin. Sorgulamada yapiyorum malum kisi ile ilgili..Ama su anda karanligi bir tarafta toplu sekilde zaptedecek ve yonlendirecek tek kisi de o malesef. Su anda basta olmasi gerekiyor bu kosullarda.Ona ihtiyac var. Fakat bu gucu kendi lehine kullanip,malum cogunlukla kotu seyler de yapabilir mi onuda gorecegiz. Bana oyle geliyorki, misirda, suriyede, rusyada ve mavi marmarada oldugu gibi U donuslerini her alanda yasatacak malum destekcilere...Bakalim ekonomide ne olacak. Dolarlari bozdurmaya kostular ucuz ucuz..simdi dolar ucuyor. Kendi dolarlari isvicre tunus ve katar bankalarinda sakli..guluyorum su an kahkahayla... Ben hala israrla, sabirla bekleyin ve gittiklerini imgeleyin diyorum.

Sevgili aasma,ışık işçisi olup olmadığımızı nasıl anlayacağız..Diyorsun ya uyanmamış ışık işçileri var diye..Dunyadaki herkes şimdilik uyuyan ışık işçisi mi,seçilmiş kişiler mi sadece?Işık işçileri konusunu daha uzun yzsan da okusak çok faydalı olur..İlgiyle takipteyim

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Aasma hanım,
Bilincim gayet açık ama 3. göz, vizyon olaylarına falan inanmıyorum. Kimse geleceği göremez. Devir yalancıların, hırsızların, cahillerin, dincilerin hatta aptalların devri. Bu düzenin değişmesi için durumu ilahi güce havale etmek de bir nevi aptallık bence. O zaman bu beynimiz niye var? Hepimiz 3. gözümüzü açalım oturup film izler gibi vizyonları izleyip duralım. Yaşamak mücadele etmek akıllı olmak beyninin hakkını vermek bu mudur?
Türkiye Cumhuriyeti maalesef iyi insanlardan daha fazla sayıda kalleş, menfaatçi üretmiştir. Akıllı ve vicdanlı bir toplum yaratmayı başaramamıştır.Aklını, benliğini dinbazlara ve paraya satmıştır. Hep birlikte bunun bedelini ödüyoruz. Daha da ödeyeceğimizi düşünüyorum. Çünkü sadece izliyoruz. Bir kurtarıcı çıkacak sanıyoruz. Oysaki ne siz ne ilahi olduğu sanılan gücün bu biz böyle izlemedeyken bize bir katkı sağlayacağını sanmam.

Üzgünüm.



Valla bilmeden 6.ay dahil asi yapildi malesef sonradan gercegi ogrendim :( bebegim daha 9 aylik umarim okul zamani gelene kadar hersey duzelir.. şu aşılar hakkinda daha fazla bilgi edinirseniz bi yazi yazin lutfen cok önemli bi konu cunku ayri ele alınması gerekiyor bence

tarihden gördüğüm kadarıyla türkler bir devlet yıkılmadan harekete geçmiyorlar. tarih tekerrür eder.ve türkler de bir çok kez tekerrür etmiştir. bu planı yapan karanlık güçler başarılı olacaklarını sanıyorlarsa yanılıyorlar.türk milleti hiç bir millete benzemez.tam türkler yok oldu dersin dağı yıkıp yeniden güçlenir.

Bir arkadas bu yaziyi yollamis. okudum benim gorduklerime cok yakin seyler. Sizler de okuyun ve takip edin.

http://www.medyafaresi.com/kose-yazisi/2017-yilinda-turkiyede-neler-olacak/802541

iste boyle azimle sabirla buna inanirsak basaririz. Realiteyi dusuncelerimiz, inancimiz belirler.

Garbın afakını sarmışsa çelik zırhlı duvar,
Benim iman dolu göğsüm gibi serhaddim var.
Ulusun, korkma! Nasıl böyle bir imanı boğar,
'Medeniyet!' dediğin tek dişi kalmış canavar?

Merhaba, sizin bloğunuza tesadüfen rastladım ve birçok yazınızı ilgiyle okudum. Karakter olarak olumlu ve pozitif düşünen bir insanım güzel şeyler olacağına inanmak istiyor ve bu düşünceye iman ediyorum. Şimdi son yorumunuzda paylaştığınız linki gördüm ve bakındım. Ben o astrolog hanımı da takip ediyorum ve her şekilde pozitif olan yaklaşımlarını beğeniyorum. Yalnız şunu bir türlü anlayamıyorum. Herkes Başkanlık sisteminin geleceğini söylüyor, bütün astrologlar, siyasi stratejistler, siz ve daha birçok kişi... lakin bu yılla beraber her şeyin düzelmeye başlayacağı da söyleniyor yine herkes tarafından. Bu nasıl olacak? Ebru hanım 2023'e kadar mevcut iktidarla devam edeceğimizden bahsediyor. Siz de öyle söylüyorsunuz ve diğer saydığım kişilerde öyle. Hem rejim değişecek, hem aynı siyasi görüşle devam edeceğiz, hem tek adama bütün her şeyi teslim edeceğiz, hem de ülke olarak ilerleyeceğiz. Bu nasıl olacak ben gerçekten çok merak ediyorum. Yazılarınızı çok beğendiğimi bir kere daha söyleyerek yorumumu yanlış anlamayacağınızı umuyorum.

ben olacak vizyonunu gordum ama kendi fikrim degil sadece. gordugumu yazdim. fakat sunu bir an dusunun. Bu tek kiisye gore hazirlanmis sistemde, boyle tek adam gucuyle, aniden virsey oldugunu ve tam tersi dusuncede virinin basa geldigini hayal edin bir an. O zaman buyuk bir supurme hareketi olmazmi, tek kisinin gucuyle? simdi bunun destekcileri seriat hayali kuruyor ama, etrafini cevreleyenlerin baska hayalleri var. ve karar almasinda etkili olanlar ise yakin cevresi. Yakin cevresindekilerin dusuncesiyle hareket ediyor. simdilik destekcilerini kacirmamak icin arada sirada her kesime selam atiyor ama ...ya ilerde butun guc ona verildigi kesinlestiginde, etrafinda coreklenenlerin dusuncesi degistiginde ne olacak? Ben bunu gordum iste. degisimi gordum. cunku zor durumdaydi ve careyi milliyetcilere kaymakta buldu. fakat etrafinda bazi kripto kisiler var. henuz aktif olmamis. ilerde onlarin etkisini goruyirum. Ve sabir diyorum. resmi biraz genisletin lutfen, uzaktan bakin. Bunlar basa gelince cevrenizdeki bir cok modern gorunuslu kadinin aniden baslarini kapattigini, kapali bayanlarinda carsafa dolandigini, midern sandigimiz bir cok erkegin, salvara, takkeye cubbeye dolandigini gormedik mi. icimizde ne cok hain dusunceli oldugunu gozumuzle gormedikmi. Oysa hersey iyiyken bu insanlar kendilerini bastirmis ve gizliyorlardi. Simdi kendi gibilerin onderliginde ozgurce gercek niyetlerini yansitiyorlar. Bizler icimizde merdiven altinda gizlice beslenenleri orgutlenenleri acikca yuzeye cikisina tanik olmadikmi. 80 lrrden beri ordu polis yargi ve medyada orgutlenen cemaatleri gormedikmi.. nasil cikti bunlar su yuzune? bu adam sayesinde.. Bizi karanlik tarafimizla yuzlestirdi. simdi kim nedir hepsiningorduk biliyiruz. ilerde dongu degistiginde bu gorduklerimiz cok isimize yarayacaktir. tabi.. tahminlerimiz umdugunuz sekiode olursa oyle olur. birde karanligin etkisine girip tam tersi hareket ettigini varsayarsak o zamanda buyuk bir mucadele baslar 1919 da basladigi gibi.. temennimiz ilk senaryodur, bence kendisini destekleyenleri cok hayal kirikligina ugratacaktir. ama. bugun dusunun, tutuklanan cematcileri turbanlilari,, bunu chp yapsaydi kiyamet kopardi. ..ama kendilerinden viri yapinca sesleri cikmiyor. yani anladinizmi ne demek istedigimi. acikca yazmak istemiyorum. camura diz ustu kapanacagiz aci cekecegiz bu dususleki, ayaga kalkisimiz hizli olsun. sevgiler

'Zulm ile âbâd olanın, âhiri berbâd olur.' demiş Ziya paşa. Ben de gönülden iman ediyorum ülkemin geleceği ile ilgili güzel fikirlere ve düşüncelere. Umut etmeyi hiçbir şekilde elden bırakmıyorum ama dayanamıyorum da bir yandan. Cevabınız için çok teşekkür ederim, şimdi daha net anlıyorum söylemek istediklerinizi. Karanlık tarafımızla yüzleştiğimiz doğrudur. Belki de ben bu yüzleşmeden önce ki zamanlarda da her şeyin farkında olduğum için geniş bakamadım. Yani cemaatin ülke açısından çok ciddi bir tehlike olduğunu ve türevlerinin de ülkeye aynı derecede zarar verdiğini hep düşünürdüm ve hayatımın her anında kendi çapımda ülkem için mücadele eden biri oldum. Daha ilk seçildikleri andan itibaren mevcut iktidarın ülkeye büyük zarar verdiğini düşündüğüm için belki de geniş bakamadım. Bu yüzden yardımlarınız için çok teşekkür ediyorum. Dilerim ki ülkem ve milletim hakkında her şey aydınlık olsun. Tekrar teşekkür ediyorum nazik tavrınız için. Sevgiler benden olsun : )

Aasma bir de asagidaki adrese bakar misin? Astrolog TC nin kuruluş tarihi sebebiyle hep varolacagini söylemiş katiliyor musun? Tesekkur ederim simdiden :) İste bu adres:
http://vedalardahintastrolojisi.com/vedik-astroloji-isiginda-turkiye-cumhuriyeti/

Astrologa ne gerek var Defnecigim, Ata ne demis, "Turkiye Cumhuriyeti ilelebet devam edecektir. ' bizim astrologumuz Atamiz. 😃 O herseyi gormus ve bize yazmis. Nutuk ve Genclige Hitabemiz, onun bize miras biraktigi gelecegimizin ozeti. Olacak herseyi gormus ve yazmis.

Asli ben altin cagin kayip cocuklari yazisinda bu cocuklarin ozelliklerini yazmisim. ordan okurmusun lutfen. Ozellikler sana uyuyormu diye bak. Birde uyanis belirtileri yazimi da oku. sana bayagi isik olur. Ben bu konulari yazmistim onceden.

Bizlerin umutsuzlugu, karanligin umutlarini yesertir. Bu yuzden onlarin umutlarini beslemeyelim. Sabirli ve pozitif olalim canim. Zor gunler...dogru.. ama siz ordakiler bunu bilerek geldiniz ve basa cikabileceginuze inandiniz. Bu yuzden guclu olun ve gucunuzun farkinda olun. surekli ulkenin eski haline geldigini imgeleyin.

Ay simdi okudum, kadin sahiden guzel yazmis. Bu astrologu sevdim. 👀🤓

Sitendeki bütün yazıları okudum,hatta bazılarını 2 kere..Bu dediğin yazıları da tekrar okuyayım..Teşekkürler

Aasma,
Ben de aynı şeyi diyorum. Sadece umut besleyerek, pozitif kalarak vatan kurtulur mu ? Haksızlık, adaletsizlik, yalanlar, ölümler karşısında acı çekiyoruz. Kainatın gerçeklerine, doğrularına, güvenilir liderlere duyduğumuz özlem nedeniyle acı çekiyoruz. İçimiz içimizi yiyor. Öylece bekliyoruz. Sizin ve astrologların yorumlarına bakarak üretebileceğim tek senaryo, en baştaki kişinin 2-3 yıl içinde birşekilde hayatını kaybedeceği ve peşine takılanlarla birlikte yok olacağı. Film senaryosu gibi.


Pelinperde cok dogru soyluyorsun, sana hak veriyorum. Elimiz kolumuz bagli oturmusuz, allah dan bir mucize gelmesini bekliyoruz. Baska hicbirsey yapamiyoruz. Senin bir onerin varmi bu durumdan nasil cikabiliriz, ulkenin kaderini nasil dgistirebiliriz.

Ben söyleyeyim musaadenizle vazifeye atilmak için icinde bulunduğumuz durumun imkan ve seraitini dusunmeyecegiz. Tüm vatanseverler ortak bir cephede birleşip sonuna kadar mücadele edeceğiz. Ayrismak yok bu TKP li bu CHP li bu DSP li demeden ülkücüler ve hatta kararsizlar da olmak üzere hicbir ayrim yapmadan bir olacagiz. Parti eleştirmek yerine akilci davranip su an bir parti etraginda toplanmaliyiz. İdeoloji yerine vatan ideolojisi gelmeli. Etrafinizda kim varsa bam tellerine basmadan ideolojisini eleştirmeden gerçekleri anlatin bu bir, bu duruma muhalif olan parti icin gençlik kollarina veya kadin kollarina gidip bir şekilde destek olun bu iki, aktif olun ama bunu bireysel yapmayin bireysel yaparsaniz zarar verebilir size bu yüzden belli bir cati altında yapin. Sahaya inin yani ama bir partinin veya sivil toplum örgütünün catisi altında. Bu partinin su an için CHP olduğunu düşünüyorum çünkü mecliste olup buna karsi çikan ve çabalayan tek parti su an o. Yani DSP TKP vatan Partisi gibi partilerin de buna katilmasi lazim.Bir olmaliyiz örgütlü olmaliyiz. Bizlerin tek sorunu kendi içimizde bölünüp birlik olamamak. Türkiye demokratik bir ulke olup secim baraji kaldirildiginda herkes istediğini yapsin ama su an bu koşullar yok maalesef. Muhalif olan gazetelerden çokça alabilirsiniz bu üç çünkü bu gazeteler gerçekleri ogrenmemizi sağlayan az sayida yayin organlarıdır. simdilik ben bunlari söylüyorum ilçemizdeki parti ilce baskanliklarina gidin ve çalışmalara katilin birlik olun...Ya da Atatürkçü Düşünce Derneği ve diğerleri de olabilir. Su an eğitim hizla geriye götürülüyor ve Abdülhamit i anma haftasi düzenleniyor halbuki bir kaç ay önce de meclis baskani tekrar düzenlemişti yapılmak istenen şey empoze etmek ve biz buna karsin hiçbirşey yapamiyoruz. Eğitim Türk sen e bir şekilde destek olabilirsiniz. Atatürk u anlatan kitaplardan bi kaç tane alip yakin olduğunuz çocuklara hediye edip onlara Ataturk u anlayabilirsiniz bu dört olsun :)

Defne güzel söylemişsin ama daha fazlasını yapmamız gerekmiyor mu? Hergün endişem ve korkularım sebebiyle bu siteye girip yazılanları okuyorum. 2019'a inanmak istiyorum. Ama ya olmazsa. 7 Haziranda tam bitti dedik, 1 Kasım çıktı. Yine karanlık oldu. Evet halk bunları istemiyor. Ama bunların seçimle gideceği yok. Biz ne yapmalıyız? Şimdi başkanlık gelecek diyorsunuz. Biz nasıl umutlu olacağız.

Simdi de zaten her istedigini hukumet araciligiyla yaptiriyor, baskan olursa direkt emir verip yaptirabilecek, yani degisen pek bir sey olmayacak. Unutmayin o da ölecek birgun. Enseyi karartmayin. Bu ulkenin %50 si onu
desteklemiyor.

%50-60 desteklemese bile referandumda EVET elde etmek için elinden geleni ardına koymayacaktır. Her türlü hileye yalana dolana başvuracaktır. Karakteri bu çünkü. Farklı davranacağını düşünmek aptallık olur. Usta bir yalancı. Bence her türlü olaya hazırlıklı olmanın zamanı geldi.

Daha fazlasi gerek evet ama daha azi icin bile cogu kisinin umrunda olmadigini gordum...Cumhuriyet Bayrami nda koskoca şehirde en fazla 150 kişi kutlamaya gelmişti... Bayramlarimiza bile sahip cikamadik elimizden almalarini seyrededurduk maalesef. O yuzden birlik olun STK larin programlarini öğrenin ve destek verin. Su an korkudan mi yoksa umursamazliktan mi bilmiyorum toplum kayitsiz kalıyor, bu yikilmali mitingler yapiliyorsa gidilmeli...Atatürk ne demis: "Egemenliginizi kiskanclikla savunun." Allah yardimcimiz olsun şehitlerimizin yüzünün suyu hürmetine...

Katiliyorum yaptiklari çoğu şey şaibeli. İnanmiyorum bu halkin yarisinin destekledigine onca şeye rağmen sabit kalmasi imkansiz...Herşeye hazirlikli olmak gerek evet...İran da Humeyni nin gelişi ile şu anki dönem arasındaki benzerlikler çok fazla ve su an İranlilar çok pişman. Edinilmiş bircok haklarini geri verdiler...

Defne hanim Iranlilarin hicbir zaman bir Ataturku olmadi, Turkiyede Ataturkun ilke ve inkilaplarina bagli okadar cok insan var ki, inanin sadece bu yuzden Turkiye ye seria getiremezler. Ayrica Akp yi destekleyenlerin bircogunun, menfaat pesinde olduklari asikar. Yarin ruzgar baska yonden esince onlar da yonlerini degistireceklerdir...

Benim en cok merak ettigim aasma hanim, bu malum kisi boyle oturdugu yerde pof deyip son nefesini vererek mi olecek. Birgun yargilanmayacakmi. Bakin son gunlerde dikkatinizi cektiyse ufak tefek itiraflar gelmeye basladi," ben bu isi cumhurbaskaninin talimatiyla yaptim" gibi. Su an ulkede bir tane cesur yurek savci varmi bu itiraflarin pesine dusecek.

Onlarin istedigi de İRan gibi olmamiz bunu yapmak için ellerinden geleni yapacaklar bence... Nette gezinirken bu yaziyi buldum içim kapkara oldu ama bunlari bilip ona gore bilinçli olmak gerek. İste bu yazi :(

"Sabahattin önkibar

Aydınlık Gazetesi, 19.11.2016

Paraya Atatürk’ün yerine onun resmi!


Paylaş Tweet'le
Bahçeli, Tayyip’e göre bir Anayasa uydurmaya çalışırken başkanlık rejimi ile beraber olacaklar kulislere şöyle yansıyor:

| Kuvvetler ayrılığı kalkacak ve yargı-yasama-yürütme saraya bağlanacak.

| İnönü bile bastırdı denilip Tayyip resimli banknotlar egemen kılınacak.

| Yeni bir saray ordusu kurulacak.

| Laiklik bölücülük diye sunup tasfiye edilecek.

| Atatürk’ü koruma kanunu kaldırılıp, posterleri ve büstleri devletten tasfiye edilecek.

| Tevhid-i Tedrisat (eğitim birliği) kaldırılacak.

| Türkiye Cumhuriyeti’nin adı Türkiye Devleti diye değişecek.

| Bir buçuk partili yani AKP ve yarım CHP’li sistem egemen kılınacak.

| Oluşturulacak algılarla Berat Albayrak, Tayyip Erdoğan sonrasının liderliğine hazırlanacak.

Ve halk bütün bu olacaklara kitlesel tepkiler koyacak!"

Aasma ben de bir şeyi merak ediyorum. Tüm bu karanlik yüzeye çıkacak diyorsun ya kurtuluş ondan sonra gelecek insanlar uyanacak ya bana uyanirlar gibi gelmiyor nedense. Tüm bunlara rağmen hala ateşle savunan holiganlar var. Laiklik kaldirilacak diyorum ee nolmuş diyor. Belki biz de bezmiş olacagiz bitmiş olacak onlar da pişman olacak ama is isten geçmiş olacak...Bunlari düşününce ben de üzülüyorum...Biz birşey yapmazken onlar hergun birşey yapiyor İnönü basligini da ikinci dünya savasi kismindan cikardilar. İlk kez akapeli bir milletvekili cikip kürsüde degistirilemez maddelerin olmasini kabul edemiyorum dedi. Biri cikip halife olacagini yazıyor her bir müslüman ülke için sarayda bir oda olduğu yazildi. Bunlar kabus gibi...Yani uyanis yerine artik halk iyice sinip herşeyi kabul edecek duruma gelemez mi? Bu insanlar şükür etmeyi isyan etmemeyi kötülüğe ve kotu sisteme de boyun eğmek saniyor çünkü.

Aasma hanim bi ses verin burdakiler tirlatmak uzereyiz

Arkadaslar, blogla ilgili calisma ve duzenleme yapiyoruz, yazmaya vaktim olmadi. Yazilarda ve resimlerdeki duzenlemeler cok zaman aliyor. dahada devam edcek bir sure. Blogun yeni hali bitsin, yazarim. bu arada bazi yorumlar siliniyor, bilginiz olsun duzenleme geregi. hepsini kurtarmaya calisacagiz ama silinirse de yanlis anlamayin. Yazdiklariniza gelince, bir ara pozitifdeydiniz yine negatife dustunuz. Kendinizi toparlayin, tekrar ediyorum tarihte hicbir guc sonsuz olmamistir. saddam da gucluydu kaddafide gucluydu...Guc bir yerde biter. Ama Ataturk ve TC ilelebet yasar. destekcilerinden sikayet ediyorsunuz da..ne bekliyorsunuz ki.. onlar olmasaydi zaten su anda basta olmazdi. Sorunumuz bastaki degil, ona destek verenlerin dusunceleri ve yapisi. o degismedigi surece A gider, B gelir. sorun halk...basindakiler degil. cunku secenler belli. Tek bildigim sahip olduklari gucun artik onlari kurtaramacagidir. tepkijiz daha cok mhpli destekcilere olmali , milleti yillardir kandiranlar simdi yikim icin kol kolalar.Her donem diktasini guclendirmek icin bir ortak bulmus malum kisi ve kullanmis koseye atmis. sonrada kandirildim deyip cikiyor icinden. Tum ortaklar gibi mhpde kullanilip cope atilacak. ben politika uzmani degilim malesef, sadece gelen vizyon ve hislere gore yorum yapabiliyorum. Bence enerjinizi yaratici imgeleme icin kullanin, olaylar daha cabuk degisir. Biz hergun 12 dakika imgeleme calis asi yapiyoruz ulke barisi icin.. toplu halde.. sizlerde sabah erken ve gece yatarken en guzel duygularinizla ulkedeki karanliktan kurtuldugumuzu imgeleyin. Hayvanlarin sevildigini ve korundugunu imgeleyin. Okullardaki bu gerici egitimin degistigini imgeleyin. inanin bu hayallerin manyetik alandan geriye yansimasi cok daha cabuk oluyor. O tarafi beslemeyin umitsizlikle.. ellerinden n egeliyirsa yaparlar tabiki. pis hayallerini kusarlar elbette, onlarda icindeki sapikliklardan karanliklardan kurtuluyor. haliyle aciga vuracakki atilsin. arinma, icindeki tum pis niyetleri aciga vurmakla olur. bireyde de memleketin butunundede arinma bu sekilde olur. ona karsi en buyuk savunma aracimiz guzel dusunerek guzel hayaller kurmaktir. yandik olduk bittik yerine, gittiklerini , tutuklamdiklarini hayal etseniz cok daha faydali olur. eskiler ne demisler, agzini hayirli ac. Guzel konus guzel seyler olsun... sakince izlemedeyiz.

"İkinci Dünya Savaşı’ndan sonra dünyadaki bir çok sosyal bilimcinin beynini bir soru kemiriyordu:
Kant, Hegel gibi büyük filozofları, Einstein gibi bilimcileri, Goethe gibi büyük yazarları, Wagner gibi büyük bestecileri çıkarmış bir Alman toplumu, nasıl olur da Hitler gibi bir delinin peşinden gitmişti?
Üstelik 20 milyondan fazla insanın ölmesine neden olduğu halde?
Hitler "mühendis kafalı" olmalarıyla ünlü Almanlara ne yapmıştı?
Onların mantıklarını nasıl "servis dışı" hale getirmişti?

Sorunun özü şuydu:
Mantıklı insanların/toplumların mantıksız davranmaya başlamasına sebep olan neydi?
Uzun süren araştırmalarla cevabın bazı parçaları keşfedildi.
En önemli kavram "R-kompleks" denilen olguydu. (google'da arayınız:) Almanların beyninde "R-Kompleks" denilen beyin bölgesi, baskın hale getirilmişti.
R-kompleks, "sürüngen beyin bölgesi" demektir. Her beyinde bulunur. R kompleksle yönetmek, kitlelerin beynindeki "ilkel içgüdüleri aktive ederek, mantıklı düşünmeyi baskılamak" demektir.

Peki bu tip liderlerin metodu neydi? Sosyal psikoloji araştırmalarına göre, bir insanın beyinin R-kompleks seviyesine indirgemenin en iyi yollarından biri onu bir gruba dahil etmekti.
İnsanları "biz ve onlar" diye ayırmaktı. İç bağları sıkı bir grup içindeki kişi "akıl ihalesi" yoluyla mantığını kullanmaktan vazgeçebiliyordu.

Bu amaçla kullanılan ikinci yol, kitleleri "korku kültüründe" yaşatmaktı.
Aynı şekilde "dış düşmanlar" göstererek korkuya dayalı politik propaganda yapılarak da kitleler R-kompleks seviyesine indirilebiliyor.
Bu siyasi stratejide 3-D çok önemlidir: Düşman göster, Dayanışma duygusunu kışkırt, Düşündürme! Sürekli çatışma çıkar ki, taraftarların düşünemesinler!
İnsanların mantığına değil içgüdülerine hitap et!

Peki kitleler bu tip "R kompleksli" liderlerde ne buluyorlar?
En önemli açıklamalardan biri özdeşlik kurma psikolojisiydi.
Kendi hayatında yenik, ezik, kompleksli kişiler, bu tür gücü ve otoriteyi temsil eden liderler üzerinden, kendilerini ezen kocalarından, patronlarından, üst sınıftan kendilerince intikam alıyorlardı.
R-komplekse hitap eden liderlerin en büyük sırrı, kendisini bir "intikam aracı" olarak sunmalarıydı.
Onlar hep; Kaybedenlere oynayarak kazanıyorlardı!
Kimliklerini bir düşmana göre konumlandırıyorlardı.
Mesajları şöyleydi: "Ben de senin gibiyim ama senin olmadığın bir yerdeyim, oyunla bana güç ver, nefret ettiğin herkesin canını okuyayım!"
Bu tip liderler kolaylıkla iktidara gelebilirken, gidişlerinde büyük bedel öder ve ödetirler.
Bu tip liderler, toplumlar için bir zeka testidir.

Mümin Sekman: Her Şey Beyinde Başlar

Aasma,
Uzaylılar hakkında ne düşünüyorsun, ne zaman gelecekler? Bekliyoruz.

Peki sizce büyü yapiliyor mu toplumlara?ve her yaptıkları olayin zamanlarının özellikle seçildiğini düşünüyorum.bu zinciri kıracak kelime nedir?ne dense akıl başa gelir bulmaya çalışıyorum olmuyor.Evet negatiflikten beslendiklerini düşünüyorum ve içimdeki enerji azalıyor.bir ara uzaktan enerji çalışması yapmıştı biri evet o anda değişik gelmişti ve ben ne hissettim biliyor musun?yaptığım dualarda kalbimin eskisi gibi isinmsdigini bunu anlayabildinizmi bilmiyorum.sanki elimden dua etme gucumun alindigini hissettim ve biraktim 2...3 seans sonrasi.bazi insanlarin bilerek yada bilmeyerek bu gücü aldıklarını hissediyorum .belki saçma ama hissim bu onde

R kompleks olayi çok ilginç ve doğru teşhis.

Meclisten geçti evet diyen milletvekilleri vatana ve millete ihanet ettiler gaflet, dalalet ve hiyanet icindeler... Artik is başa düştü varimizi yoğumuzu ortaya koyup insanlara güzelce anlatmaliyiz olabilecekleri, karsidakinin bam teline basmadan siyaset üstü bir şekilde... Allah bize yardim etsin cumhuriyetimizi ve vatanimizi korusun kurtarsin...

artik 23 nisan ya da ona en yakin tarihte bir referandum olur.

Defne hanim, varimizi yogumuzu ortaya koyup insanlara anlatalim diyorsunuz, ben 25 yillik esime anlatamamisim bunlarin gercek yuzunu sokaktaki insanami anlatacam.biz baskanligin da bu ulkeye hayri olmayacagini bilen insanlariz, fakat ona oy verenler bunu yasayarak ogrenecekler ve eger bu sureci yasamazsak ogrenemeyecekler. Herseye tepki vermemizde onlarda ters asiri tepkiye sebep oluyor.

O zaman ortada olduklarini düşündüklerinizi ikna edin illa ki bazilari anlayacaktır elimizden geleni yapalim bu son şans. Sonra keşke demeyelim. Nasil anlattiginiz da önemli onun fikirlerine dokunmadan olabilecek şeyleri yumusaklikla anlatmak gerek. Bölünme haritasi hazir doğu ve güneydoğu da 19 ilimiz Kürdistan sinirlari içine alinmiş. Baskanliktan sonra federasyon sonra da bagimsiz bir kürdistan olmayi isteyecekler buna razi olup olmadiğini sorun. Terörü nasil canladirdigini oslo görüşmelerini, 18 adayi söyleyin anlatin. Buna rağmen evet diyecek biri varsa o zaten vatanini sevmiyordur...

İsmegerekyok Medya böyleyken insanların gerçekleri öğrenmesi de zor oluyor bazilarinin basireti bagli oluyor gerçekleri göremiyor o yüzden anlatilmasi gerek ama yine de olmadiysa dediginiz doğru olur. 1 kişi de olur 2 kişi de dostlarinizdan biri veya akrabaniz tanidiginiz...inşallah Allah ülkemizi korur...

Bazen ressam, bitirmek üzere olduğu "eserine" acımasız fırça darbeleri indirip bir "şaheser" yaratır. Fırça onun, boya onun, tual onun, fikir onun...Biz sadece seyirdeyiz...
@.k@r@d@yı

Yaşanacak olan yaşanacak...Yüce Allah; nice hayır gördüklerinizden şer, nice şerlerden ise hayır çıkarır...Siz hayır düşünmeye, hayır dilemeye ve gücünüz yettiğince hayır işlemeye devam edin. Allah'ın rahmeti her şeyi kuşatmıştır. Hayır yağmurlarına set olmayın yeter. Yoksa yıkılır, kaybedenlerden olursunuz...
@.k@r@d@yı

Öyle muhteşem bir eserki kâinat, nice yaratılışlar var eder yokoluşlardan. Sen toza karıştı zannederken, yeni yıldızlar doğar sisli karanlıklardan. İlâhi bir döngüdür zaman, tek bâki olanı anlatan.
@.k@r@d@yı

Biz millet olarak bu durumu kendimize çektik, şimdi umutsuzluk ve korku karanlık taraf için güce dönüşüyor, Allah her işe bir hayır vermiştir. Bizim genetik kodlarımızda olan bağımsızlık ve özgürlük dürtüsü zamanı geldiğinde aktive olacaktır, hiçbirşey tesadüfen olmaz. Şahsi fikrim umutsuzluğu bir tarafa bırakıp, sizin gibi düşünenler ile bir araya gelmeniz, bazı insanlarla tartışmaya girerek onlara birşeyler anlatmaya çalışmak hem beyhude çaba olur hem de sizin enerjinizi düşürür. Sakin olun, sadece zıt fikirdeki insanlarla zıtlaşıp tartışmak yerine aynı milletin ferdi olduğumuz gerçeğini unutmadan, aradaki ilişkiyi sadece bir kahve içip iki kelime sohpet edebilecek düzeyde tutmak yani düşman olmamak çok önemli diye düşünüyorum, bişeyler anlatamıyorsak da düşman olmamak!!! Çünkü bir gün büyük bir kısmı uyanacak ve birlik olunacak onlarla, Allah büyük, enerjiniz düştüğü vakit maalesef karanlık tarafı besliyorsunuz, o yüzden bugünlerin geçeceğini unutmayın. Durum kötü olabilir ama 19 mayıs 1919 dan daha kötü değil!!! Sevgi ve şükranla.....

Defne hanim siz ne kadar guzel moral veriyorsunuz, ne kadar pozitiftisiz, diger umut veren arkadaslarada tesekkurler. Sizler gibi insanlara ihtiyac var, boyle zamanlarda. Eger siz gerceklten bu ulkede biseylerin degisecegine inaniyorsaniz ben de inanacam.

Tesekkur ederim İsmegerekyok birlik olalim biz kalabaligiz aslinda sorun örgütlü olamamak. Asil sizin gibi insanlara ihtiyac var inanin ben de sizin durumunuzdayim içim kan agliyor ama yalniz Allah a ve iyiliğe teslim olunur kötülüğe karanlığa degil... Hem Hz İbrahim in atesine agziyla su goturen kurbagayi bilirsiniz. Kertekele sorar ona o kadarcik suyla o ates söner mi diye en azindan dostlugumu belli ediyorum der. İnsanlara anlatalım kırmadan dökmeden tipki çok sabirli bir öğretmen gibi... Atatürk diyor ki:"Egemenliginizi kiskanclikla savunun" istiklal marsinda "Kukremis sel gibiyim bendimi cigner asarim.Hangi cilgin bana zincir vuracakmis sasarim" demiyor mu? Atatürk bize " Birinci vazifen Türk istiklalini Türk Cumhuriyetini ilelebet muhafaza ve müdafaa etmektir" demiyor mu? En azindan yumusaklikla ese dosta anlatilabilir. Hakimiyet bizdeyken bir tek adama vermeyi kim ister ki...Kim haketmedigi halde birinin halkin sirtindan saltanat sürmesini ama halkin ezilip büzülmesini ister halktan biriyse ve haktan yanaysa? Farkinda değil çoğu kişi... İsmegerekyok Allah sizin yaninizda olsun ve sizin gibi iyi insanlari korusun ve cogaltsin...

Umut ayni fikirdeyim umutsuzluk yok artik yola cikildi. 1919 ruhuyla elele omuz omuza bu karanliktan cikmaya calismaliyiz. Aziz Atatürk ün İsmet İnönü nun ve tüm silah arkadaslarinin ve Şehitlerimizin hatirina...Allah onlarin yaninda olmasa o savaş kazanilmazdi ve biz Allah in o yardiminin hurmetine vatanimiza sahip cikmaliyiz. Sevgiler ve saygilar bizden...

Umut ve Defne çok güzel söylemişsiniz. Ben de şu günlerde başkanlık saçmalığını çok takıyorum. Çocuklarımı düşünüyorum. Çekip gitmek istiyorum. Sonra kal ve çocuklarının geleceği için mücadele et diyorum. Herşeyin düzeleceğine inanmak istiyorum. Sonra 7 Hazirandan sonra insanların nasıl umutlandığını, nasıl gülümsediklerini hatırlıyorum. Ve Türkiye'nin gerçeğinin başkanlık olmadığını ve çoğu insanın bunu istemediğini görüyorum. Ve 19 Mayıs 1919 ruhunun hala yaşadığını düşünüyorum. 1981 doğumlu aramızda olan birinin çok yakında ortaya çıkacağını ve bu millete önderlik edeceğini düşünüyorum. Evet maalesef Ulu Önderimize pek çok insanımız nankörlük etti. Ve bunun bedelini bir şekilde ödeyeceğiz. Ve ödenen o bedelin ardından tekrar aydınlığa çıkacağız. İşte İnsan yapılan ihanetleri görünce biran önce bu süreçlerin gelmesini istiyor. Biran önce bu çıkmazdan, karanlıktan kurtulmak istiyor. Ve şuan vatana ve millete ihanet içinde olan herkesin cezasını çok yakın zamanda çekmesini istiyor. Onlar gibi düşünmeyen insanlara yoğun bir baskı var. Ve insanlar hata yapmaya zorlanıyor. İnsanların emekleriyle oynanmaya çalışılıyor. Ve bu 14 senelik süreçte bunca insanın ahını almış bu insanların yaptıklarının karşılığını tez vakitte almalarını istiyorum.

Önemli bir düşünür demiş ki; her korktuğunda bir kalbe cesaret üfleyeceksin... bir şeyi yapmanın binbir türlü yolu var, olasılıklar sınırsız, bizlere biçilen sınırlı düşünme biçimini kabul etmeyin, hayal edin ulaşmak istediğimiz o güzelim Atatürk ün izinde ve ona layık Türkiye Cumhuriyeti ni hayal edin, imgeleyin nasıl olsaydı huzurlu mutlu ve güven içinde hissederdiniz kendinizi, bu enerji anlamında çok önemli. Yüksek enerji yüksek hareket kapasitesi getirir, yeter ki çıkışsız, çaresiz kaldığınızı düşünmeyin. Herzaman bir çıkış yolu vardır....

Bilgedefnecik istediklerinin aynisini ben de istiyorum. Sürekli Atamizin sözleri geliyor aklima : " Zafer, zafer benimdir diyebilenindir". Son kişi kalana kadar mücadele edeceğiz ancak o zaman biter herşey. Bircok kişi nankörlük etti ama milyonlarca kişi canli olarak görmediği bir insana bir evlat sevgisiyle minnetle vefayla bakiyor. Ben onu bir essiz bir kahraman, dunyanin en ustun lideri, nadir bulunacak bir dahi, ustun bir asker ayni zamanda yufka yürekli bir baba olarak görüyorum. Milyonlar ona bu şekilde bagli kim sökebilir yuregimizden onu? Neden 1981 doğumlu olacagini düşünüyosun peki? İnşallah ben de bunca gunahsiz insanin ahini almis olanlarin asla yanina kalmamasini istiyorum. Allah mazlumun ahini birakmasin...Çok canlar yandi bir sürü askerimiz Ergenekon ve balyozla yillatca yatti, bir suru gazeteci ve savcilar hakimler yargilandi hepsi Atatürkçü insanlardi...Bilerek yapildi bunlar ve Allah bunlarin hesabini sorsun inşallah bu dünyada da obur dünyada da...

Defne hanim, herhangi bir sosyal calismanin icinde bulunuyormusunuz acaba.

Kendi capimda birkaç şey yapmaya calistim fakat okulumdan dolayi tamamen adayamadim hic. Çok isterim ilerde yapacagim bi sürü şey var. Ağaçlandırma, çocuklar, Mehmetçik vakfi ve yaşlılar için özellikle de...Tüm aci çeken insanların yaninda olmak istiyorum tüm mazlumlarin... Vatan kurtulsun da ondan sonra herşeyi toparlayabiliriz...Tüm satilan kurum kuruluş ve isletmeleri arazileri geri aliriz. Kpayilan fabrikaları geri acariz bir sürü sendikalist özlük haklarina sahip iscimiz olur yeniden, is kazalarini onleriz madenler mezar olmaz, çocuklar ve kadinlar tecavüze uğramaz, eğitim yeniden Atatürk ilkelerine bagli verilir hatta daha siki, adalarimizi geri aliriz, Turkiye yeniden saygin bir ülke olur. İnsanlara bagli olduğu din tarikat ve mezhebe gore değil, sadece insan olduğu için liyakatla is kapisi acilir.Keşke bunlari yapacak gücüm olsa...Hele bir kurtulsun bu ülke...

Ben 100 yılda bir dahi çıkacağını düşünüyorum. Tarih tekerrür ettiği için o dahi ancak ve ancak 1981'li olabilir:) Ama ben buna gerçekten inanıyorum. 1919 ve 2019 a inandığım gibi...

Keske öyle biri ciksa :( ama Allah Atatürk e ölümünün 78. Yilinda bile bu kadar saldiran halsizlik eden kiymetini bilmeyen bir millete tekrar ayni iyiliği yapar mi bilmiyorum :( bundan sonra hepimiz birer Mustafa Kemal Ataturk olmali ve öyle düşünmeliyiz. Hollanda daydi sanirim:" Ataturk gibi düşünmek" diye bir deyim var 2019 da ben de birşeyler olacagini düşünüyorum :) ama mücadeleye hemen baslamaliyiz bilgedefnecik:)

Pelin, beklediklerin coktan aramizda..bizler kimiz ki? Uzayda durmadan hareket halinde olan bir yuvarlak geminin icindeyiz. Adida Dunya. Dunya disi gelismis medeniyetler bir donem bu dunya denilen okuldan gecmiler, baska boyutlara yukselmisler. Onlarin evrimlesmesini saglayan bu guzel dunya anne simdi de bize sahiplik yapiyor. Dunya disi gelismis medeniyetler coktandir dunyada ve gelismis devletlerle temas icinde. Ifsa edilmeleri yakindir. Insan bilincinin hazir olmasini bekliyorlar. Bu konularda sorularinizi Hakan Akdogana yoneltin. O daha bilgili.

Defne, bloga yazi yazmak istersen, sizden gelenler bolumune sevgiyle paylasirim. Yeterki icerik uygun olsun.

Yazılarınız düşünceleriniz umut vaat ediyor defne oğuz,bilgedefnecik...iyi ki aasma hn sizi keşfettim yazılarınızı okudukça sabahları daha enerjik daha umutla kalkıyorum.Fakat ülkemiz son 15 yıldır yangın yeri nasıl, ne kadar sürede hak adalet gerçek yerini bulacak,ne zaman hainler aldıklarını geri verip ibretlik olarak cezalandırılacak ve daha çokkkk sorular var!...
Ben artık gerçek ''adamları'',Atatürkçüleri,doğa severleri,insan olmayı başarmış insanları görmek istiyorum.Uyuyan halkın uyanmasını neler oluyor memleketimde demesini inanın çok istiyorum..Çok iş düşüyor...

Aasma,
Erhan Kolbaşı' nın galaktik diplomasi kitabını okudum. Başka bir bilincin yaşamın olması insana umut veriyor. Ben çok beğendim . Sadece uzay ya da Ufo ları anlatmıyor. Dünyayı ve yönetimleri sorgulayan bir kitap.

Bir kurtarıcı geleceğini düşünmüyorum ya da ilahi bir gücün özellikle bizi düşüneceğini. Öyle olsaydı suriye de 400 bin can son 6 yılda ölmezdi. Kurtarıcı biziz. İçimizdeki sevgi ve iyi niyet. Bu duyguları temel alan güçlü bir hareket başlatamadığımız sürece de kötülerin mutfağında kavrularak yanacağız.

Bu devirde Atatürkçüyüm deyince insanlar dinsiz gözüyle bakar oldular. Oysaki Atatürk sevgi ilim bilim sorgulama ve inanç demek. Nesi anlaşılmıyor bilmiyorum. Yoksa kalkıp bir insanı putlaştırdığımız falan yok.

Sevgiler.

Bende uyanışı destekliyorum. Bunun için yabancı kaynaklı türkçe çevirili videolar yayinlicam. İnsanlar bilgilenmeli ve bilginin farkında olmalı. Yanlış ve kabal a hizmet eden, dogma dinler açığa çıkacak insanlar dogruyu hayatlarinda uyguladiklari anda fark edecekler. Hepimiz bir butunuz ulkemizde bir bolgeye birşey oldugunda farkinda olmasak bile bu bizi etkiler. Herkes kendi realtinesini yaratiyor. Güç bizde. Sevgiyle!

Bu sirada paylasacagim videolari daha fazla insanin bilinclenmesi icin sitende paylasirmisin.

Dijital dünyayi çok bilinçli ve dikkatli kullanmaliyiz. Ortalik saçmalik kayniyo.

Mr. Key videoları bekliyoruz.

Kimin putlastirildigi ortada biz fikirleri ve devrimlerini sevdik yufka kalbini sevdik ve essiz cesaretini sevdik milyonlari kucaklayan babaligini sevdik... Vatana olan vefasini, şerefini, onurunu o sapasağlam karakterini, essiz dehasini sevdik, kral olma firsati varken hakimiyeti milletine verisini sevdik, kirecli umutsuz denilen topraktan Ataturk Orman Ciftligini cikaran umudunu ve gercekci hayalciligini sevdik...Say say bitmiyor. Fakat onlar gibi birilerine peygamberin ya da Allah in sifatlarini üstünde tasiyor diyerek asla tapinmadik...Körü körüne hicbir ideolojisi olmayan birini göklere cikarmadik hicbir sureye bakara makara tarzi yaklasmadik...Bastan sona sakat düşünceler say say bitmiyor... Neyse biz ancak gurur ve onur duyariz Atatürk un çocukları olmaktan düşman olurlarsa olsunlar...Sana katiliyorum pelinperde bir Atatürk daha gelmeyecek. Atatürk un ilkelerini uygulayip o değerlere sahip cikacagiz ve yol yordam Gençliğe Hitabe ve Bursa Nutku... Kurtarici biz olmaliyiz...

Evet hepimize çok is düşüyor çok uyanik olmaliyiz her an bir adim atiliyor gericiliğe firsat vermeyelim. Mesela milli eğitim mufredatindan Atatürk ve İsmet İnönü nun cikarilmasina yönelik yeni çağ gazetesinde bir yazi vardi onu okuyup MEB e müfredat önerisi için dilekçe yazin adimlari yaziyordu o yaziyi okuyun lütfen... Çok mücadele etmemiz gerek...

Videolar blog konseptine uydugu surece sorun degil, paylasirim. hem ilgili yazilarin altindaki yorum bolumune hemde sizden gelenker bolumune ekleriz. video cok oyiyse, ona uygun yazi ve baslik bile ayarlariz.

Sorun bu zaten. 80 milyon aynı fikirde de olsa; gerçek güvenilir akıllı zeki dürüst kitleleri arkasından sürükleyecek bir liderin olmazsa yol katedemezsin. Unufak olursun.

Aasma,sana gelen bu bilgiler vizyonlar bana pek mantıklı gelmiyor. F.G de benzer şekilde kandırdı yüzbinleri :) Söylemeden edemicem kusura bakma.


Ama lider kim olacakmış söyle lütfen, merak ediyorum :)

Pelin yani yaptigin yoruma ve benzettigin kisiye diyecek laf bulamadim. ask olsun

CUMHURBAŞKANI TAYYİP ERDOĞAN: At yılında dünyaya gelen Erdoğan’ın doğum günündeki astrolojik elementi su. Bahar bu grup için hiç de iyi çıkmayacak. Zira baharda çiçekler açar ve bütün suyu alır. Erdoğan, güçlerini artırmayı hedefleyen Nisan referandumunu kaybedecek. Erdoğan’ın gözleri, insanlardan çok fazla destek görmediğini açık ediyor. Ağzının etrafındaki çizgiler ise hükümettekilerin güvenilmez olduğunu gösteriyor. Erdoğan için iyi bir yıl olmayacak.Benim buna çok inanasım var

Eğer kazanirsa federasyona geçmek isteyecek zaten. Millet izin vermeyecek o zaman da ikna etmek için terör kullanılacak...19 ilimiz Kürdistan projesi içinde yer aliyor bugün Rusya Suriye nin kuzeyinde özerk Kurdistan kurulmasina sicak baktigini söyledi, ABD zaten bunu istiyordu oysa biz yola sinirimizda bir kürt bölgesi kurulmamasi için cikmistik...Türkiye bu planin son ayağı ve eğer başkanlığa gecilirse sonuç federasyon özerk bölge en son da bagimsiz kürt devleti kurma adimi gelecektir. Türk halki referandumda evet derse bölünmeyi kabul etmiş demektir. Abdullah Öcalan da bu yüzden baskanligi istemektedir...İnşallah dediğin gibi olur bilgedefnecik...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

teta halinde, ucuncu gozden izlediklerimle olusturuyorum bu ongoruleri. Gorduklerim bazen yazili okuyorum bazende sadece goruntuyu izliyorum. Goruntulu olanlarda zaman ve mekan olayini tahmin edemiyorum henuz. Sadece gordugum seyi izliyorum ona uygun bir tahmnin yapiyorum. Ama yazili olanlari okudugum icin olayi oldugu gibi yaziyorum.

Aasma Hanim yeni ongoruleriniz yok mu ? Zira şu günlerde sinirler gergin. Herkes insanliktan çıkmış gibi. Atam'a ulu orta laf soylenir hale geldi. Hazmedemiyorum. Haber tvlerinden haber sitelerinden hep uzak duruyorum. Çok zor bir süreç çok. Sizden güzel şeyler duyacagimiz yeni fikirlerinizi eksit etmeyin lütfen.

DazZ yazilarin altinda email adresim var. Ordan yazabilirsiniz.

Referandumla ilgili sorular vardi. Burdan yazayim daha kolay.
Yukarida referandumla ilgili 25 nisani kapsayan bir goruntu aldigimi yazmistim. Ben ekrandan okuyordum ve baskanlik referandumdan gecmis diye okuyunca aglamaya basladim fakat ardindan ekrana bir bilgi daha geldi, Cumhuriyete birsey olmayacak diye. Hemen o anda kendime geldim baglanti koptu. Bundan iki anlam cikar. ilki ya referandum olacak ama kaybedecekler. Ya da referandum gecer ama yeni system CUmhuriyeti yikamayacak. SOnrasinda bazi gelismeler olacak ve 2023 te nihayet 1923 ayarlarina guclenerek donecegiz. Bunlar vizyonlarla gelen sonuclar.

Birde benim kendi ongorum var. Ben sahsen tamamen malum partinin bir yan ofisine donusen secsis le bu ulkede karsi taraf yuzde 80 olmadigi surece butun secimler malum tarafca kazanilir. Cunku programi kendi kazanimlarina gore ayarladilar. Ozellikle cemaatle kavga basladiktan sonra ilk is bu donusum gerceklestirildi. CUnku cemaatin yardimindan yoksun kaldiklarinda haziran secimlerinde hukumet bile kurulamadi. O donemde bir kac at icinde secsise parallel bir kurum olusturuldu malum binanin altinda. Bundan dolayidirki, referandumda hayir diyenler yuzde 70-80 lerde gezmedigi surece malesef basarili olamazlar. Cunku oy yuzdesine en az yuzde 10-15 mudahele ediyorlar. Ulkemiz icin en hayirlisi ne ise o olsun.

Ben bunu yapmayi planladiklrini soylemistim. Bakin ayni agzi konusmaya basladilar. Hele bir mitingler baslasin..daha neler olur, soylenir.
milyon ali, chp ve hdp yi bolucu olarak ayni kefeye koydu bile.


http://ilerihaber.org/icerik/yildirim-trump-yonetiminden-olumlu-isaretler-aliyoruz-67434.html

"BÖLÜCÜLERLE ANILMAK AĞRINIZA GİDİYORSA BİRLİKTE HAREKET ETMEYECEKTİNİZ"

HDP için 'bölücüler' ifadesini kullanan Yıldırım, 'hayır' çalışması yapan CHP'yi de 'bölücülükle' suçlayarak şunları söyledi:

"Kıyamet koparmaya lüzum yok. 'Üniter devlet gidiyor, memleket elden gidiyor.' Ya kardeşim memleket elden nasıl gidiyor? Memleketi elden götürmek isteyenlerle, bölmek isteyenlerle aynı kampta buluştunuz. Bu ne yaman çelişkidir. Böyle bir şey olur mu? Onlar da 'Hayır' diyor, siz de 'Hayır' diyorsunuz. Ne kaldı aranızda, ne fark var. Hangisi doğru? Eğer siz HDP ile aynı anılmaktan... Görüyorum ki 'Bizi niye onlarla beraber anıyorsunuz?' diye sinirleniyorlar. Nasıl anacak millet? Onlar da 'Hayır' diyor, siz de 'Hayır' diyorsunuz. MHP ile de bizi aynı anıyorlar. Çünkü biz 'Evet' diyoruz. Yaptığınız işin sonucuna katlanacaksınız. Bölücülerle birlikte anılmak ağrınıza gidiyorsa, dokunuyorsa o zaman onlarla birlikte hareket etmeyecektiniz. Bu kadar basit". B.Yildirim

kafasi kumda olanlar icin gelsin....

http://www.sozcu.com.tr/2017/ekonomi/fakirlik-ve-iflas-uyarisi-1657773/

ben yazinca kiziyorlar..bakin adamlar aynisini yazmis

İŞTE KORKUTAN AÇIKLAMALAR:

– Dövizdeki artış önümüzdeki günlerde fiyatlara yansıyacak
– Fiyat artışları halkın satın alma gücünü erozyona uğratabilir.
– Olumsuz havalar hasada zarar verip gıda fiyatlarını artırabilir.
– Artan kur, şirketler için doğrudan bankalar için dolaylı riskler yaratabilir.
– Bazı şirketler satışların düşmesi ve döviz borçları nedeniyle güçlükler yaşıyor.
– Dış kredilerin azalması içeride kredi artışını sınırlayabilir.
– Merkez'in faizleri önemli ölçüde artırma ihtimali var.
– Güvenlik endişeleri turist ziyaretlerini sınırlamaya devam edebilir.

Habur rezaletini, Oslo, dolmahce görüşmelerini, gizli tanikliklari, pkk terörist değildir söylemlerini,megri megri rezaletini, sayin öcalan hitaplarini AKP yapti akil adamlari unutmadik şehitleri unutmadik utanmazca yalan söylüyorlar...

Defne bundan önce bir şahısa yaptığın yorum çok güzeldi. Ama silinmiş. Seni tanımıyorum ama okudukça sana yüklediğim anlamlar çok değişiyor. Görmeden sevdiğim ender insanlardan birisin. İyiki varsın :)

burda bir adam fasizmin reklamini yapinca, defnede ona cevap vermis. ben adamin yorumlarini silince defnenin yorumlarida gitti malesef. Ama e mailde bildirimde buldum yazisini yolladim kendisine. isterse tekrar ekleyebilir, Kasitli birsey degildi.

Maksadım sizi suçlamak değil. Ben sizi tanıdıktan sonra hayata ve Türkiye ye daha umutlu bakıyorum. Bu sayfada Defne Oğuz, Ufuk gibi ve sizin gibi insanları görmek beni çok mutlu ediyor. Hepiniz iyi ki varsınız:)

Teşekkür ederim Bilgedefnecik onlar biliyorum ki hepimizin ortak fikriydi :) ben o şahsa yanit olarak yazmistim o yüzden otomatikman gitmiş. Ben de sizleri hic görmedim ama Aasma, sen, ufuk, ismegerekyok, dazz ve diğerleri, hepinizi seviyorum hepiniz iyi ki varsiniz...Aasma yi okuyunca aglamistim umuttan ondan sonra da bagimlilik yapti...Sonra yalniz olmadigimi çoğu kişinin üzgün olduğunu bu gidisten çok rahatsız oluğunu gördüm sorunumuz örgütsüz olup kendi içimizde bolunmekti. Uruguay in Cumhurbaşkanı vardi adini hatirlamiyorum su an dünyanın en sevilen devlet baskaniymis... Onla yapilan bir röportajda tarihin eski zamanlarindan beri ilericiler ve gericilerin hep savaş içinde olduğunu, biz ilericilerin ise sorununun birlik olamamak olduğunu, kendilerinin bunu basardigini söylemişti.O bunu ülkesindeki sol için söylemişti ama ben bizim ülkemiz için sağ veya sol ilericilerin bir olması gerektiğini düşünüyorum. Mesele sağ sol değil çünkü beka, aydınlanma, Atatürk 'ün yoluna sadık kalma meselesi... Bunu yapmaliyiz biz...Sen de iyi ki varsin :)

Defne beni de anmissin, sagol. Burayi okuyunca bende yalniz olmadigimi farkettim.

Sen de sagol ismegerekyok :)

Ulkeyi irana cevirmeye calisti demissin ya belki F.G den bahsediliyodu o anda sen RTE ye yorumlamış olamazmisin?

hayir, oburunun resminin altinda yaziyordu o yazi. resmi gordum.

Biz zihnimizde neyi imajine ediyorsak,istediğimiz veya istemediğimiz,bu imajlar önce seyyal mekanda sekilleniyor,yeterli enerjiyle beslendikten sonra fizik ortamda gerçekleşiyor.Neye enerji verirsek onu canlandırıyoruz.bu yüzden düşüncelerimizden bile sorumluyuz.

Aylardir sizi okuyorum kalbimle sizleri destekliyorum bende positif dusun eye katiliyorum ne olduklarini anlam is degilim ama kesinlikle negative energiyle besleniyorlar ATA mizin dedigi gibiTC sosuza kadar daim kalacak
Deccallar yaptiklariyla odessin
Hepinizi cok seviyorum
Iyiki varsiniz

Büyük Atatürk, Üstat Ergün Arıkdal’a göründüğü bir vizyon’da şunları söylemiştir:
“Cumhuriyet sizlere bir ikbal üzre sunuldu. Oysa ki Cumhuriyeti dar bir kapıya çevirenler kendileri de neredeyse bu kapıdan geçemez oldular.
Memleketin köşelerini kendilerine benzetip usule erkana uymaz hale getirenler eldekindekini avucundakini yok etme hevesinde olanlar menfaat uğruna girdikleri deliklerin gene kendi çabalarıyla örülmesini görmezlikten geldiler.
Vücudunuzdan kayarak akan, sizinle kainatı aydınlatan, üzerinde durduğunuz bu vatan sizleri yüceltecek olandır.”

Liyakat ve Sempatizasyon; Yani "Herkese gelmez bela,erbab-ı istidat ister."İstemek,layık olmak ve haketmek.Bu,iyisi için de kötüsü için de böyledir.

Kesinlikle dogru. Tesekkur ederim.

Bu konuda baska Ataturk mesaji varsa, bizimle paylasirsaniz seviniriz.

Yukariya guncelleme yaptim. Bilginize...

Halid-i Cemaatının İlk halifesi Abdusselam Barzani olur
yani Mesud Barzani’nin dedesi..
Recep Tayyip Erdoğan Halid-i Cemaati’nden…
Gümüş hanevi Tekkesi'nden...
Nakşibendi değil, apayrı bir Cemaat…
İçinde Nakşi de var, Kadiri de…İçinde Kübrevi de var, Ciştiye de var, Sühreverdi de var…İçinde diğer inanç öğretileri de var, apayrı bir Cemaat…
Bu Cemaat’in bilinen son halifesi Mevlana Halid…
Halid Süleymaniyeli…Hindistan’a gider, Abdullah Dıhlevi’den icazet alır, beş tarikatın halifesi unvanıyla…Döner Süleymaniye’ye, ilk halife Abdusselam Barzani olur yani Mesud Barzani’nin dedesi...
İkinci halifesi Şemdinli’den Seyit Taha olur, o da Şeyh Ubeydullah’ın babası, Seyit Abdulkadir’in dedesi…
Şimdi bu Başbakan’ın Cemaati’ne yakından bakabiliriz…
Şeyh Ubeydullah, 1880’de Osmanlı’ya isyan eder, Girit’e sürgün edilir.Şeyh Abdusselam Barzani, Osmanlı’ya 1907’de isyan eder, yakalanır, yargılanır ve asılır…
Seyit Abdulkadir, 1920’de Cumhuriyet Ordularına isyan eder, Koçgiri’de…Seyit Abdulkadir, 1925’te Cumhuriyet’e isyan eder, Diyarbakır’da, yakalanır, yargılanır ve asılır… Daha bitmedi, Başbakan’ın Cemaati’nin dahası var…
Anadolu’daki isyanlar başarısız olunca, bu isyandan kaçanlar Lübnan’da Hoybun adlı bir gizli örgüt kurar, Ermeni Taşnaksutyun Örgütü ile Türklere ve Cumhuriyet’e karşı işbirliği yapar. Bu Hoybun Örgütü 1930’da Ağrı’da isyan çıkartır…Bu isyana destek için, Molla Mustafa Barzani Dağlıca’da karakolumuza saldırır, dört askerimizi şehit eder.Ve bu Cemaat’in kolları PKK’yı kurar, Türkiye’ de hala bu Cemaat’in etkisinde sürüklenir durur. İşte Başbakan Erdoğan’ın Halid-i Cemaati'nin önde gelenlerinin öyküsü kısaca budur!
Erdal Sarızeybek. Cemaat ve Barzani Kitabından.


Mustafa Kemal ve Anadolu

ANADOLU ve MUSTAFA KEMAL

Spi­ri­tü­el açı­dan özel­lik­le Mus­ta­fa Ke­mal Ata­türk’ün çok bü­yük bir ge­liş­miş­li­ği var­dır. Müt­hiş ön­se­zi­le­ri olan ve en­jek­te bil­gi­ye sa­hip bir var­lık­tır. Bu ne de­mek­tir? En­jek­te bil­gi­ye sa­hip, ya­ni ken­di­si en­kar­ne ol­ma­dan ev­vel yer­yü­zün­de ya­pı­la­cak olan bü­tün mad­dî iş­lem­ler hak­kın­da açık ve se­çik ge­nel bil­gi­ye sa­hip ve iler­le­yi­şi­ni te­min ede­cek olan her tür­lü yo­lun da na­sıl ol­ma­sı ge­rek­ti­ği hak­kın­da il­ke­le­re ve ku­ral­la­ra ma­lik olan bir in­san­dır. Do­ğuş­tan bil­gi ile do­ğup gel­miş­tir. Son­ra da yer­yü­zün­de­ki e­ği­ti­mi ile, onun bu­nun na­si­ha­ti ile de­ğil, ken­di var­lı­ğın­dan kay­na­yan, ken­di var­lı­ğın­da mev­cut olan, va­zi­fe­si ile alâ­ka­lı olan her tür­lü bil­gi­yi ken­di var­lı­ğın­da ta­şı­ya­rak gel­miş­tir. Yap­tı­ğı iş, sa­de­ce tat­bi­kat­lar es­na­sın­da, uy­gu­la­ma­lar es­na­sın­da ha­tır­la­mak­tan iba­ret­tir. Hiç­bir ku­man­dan ko­lay­lık­la çı­kıp da "Ben si­ze öl­me­yi em­re­di­yo­rum" di­ye­mez. Bu­ra­da ken­di yü­ce as­ker­le­ri­ne, o yü­ce var­lık­la­ra, o bü­yük va­zi­fe­li in­san­la­ra ölü­mü tav­si­ye eden, be­den­le­ri­ni im­ha et­tir­me­yi, be­den­le­ri­nin ol­du­ğu gi­bi fe­da edil­me­si­ni is­te­yen bir in­sa­nın as­lın­da bu­nu söy­ler­ken çok bü­yük bir gü­ven­ce­si ol­ma­sı lâ­zım ve bu gü­ven­ce Mus­ta­fa Ke­mal’e doğ­ru­dan doğ­ru­ya ken­di iç sez­gi­si, iç bil­gi­si ile çı­kıp gel­miş­tir. Böy­le ol­ma­ya­ca­ğı­nı ga­yet iyi bi­li­yor ve her­han­gi bir im­ha­nın, her­han­gi bir yok olu­şun söz ko­nu­su ol­ma­dı­ğı­nı bil­di­ği için bu emir­le­ri­ni ver­me­yi ga­yet ma­kul gör­müş­tür.

Ve ge­le­cek­te­ki Ana­do­lu hal­kı­nın bir yıl­dız gi­bi tek­rar yük­se­le­rek bü­tün in­san­lık için ge­rek­li olan ba­zı va­zi­fe­le­ri, yük­sek va­zi­fe­le­ri ifa et­me­sin­de mad­de­sel ko­run­ma­sı ba­kı­mın­dan Mus­ta­fa Ke­mal’in va­zi­fe­si yu­ka­rı­da da hâlâ de­vam et­mek­te­dir. Bi­zim inan­cı­mız ve gör­gü­müz bu­dur; bu şe­kil­de bi­li­yor, bu şe­kil­de an­lı­yo­rum. Hâlâ va­zi­fe­si de­vam et­mek­te­dir. Bu mem­le­ke­tin mad­dî bir tarz­da hır­pa­lan­ma­sı­na, yıp­ra­tıl­ma­sı­na hiç­bir şe­kil­de mü­sa­a­de edil­me­mek­te­dir, edi­le­mez de. Bir­çok olay­lar olu­yor ve bu olay­la­rın gö­rü­ne­nin ar­ka­sın­da­ki gö­rün­me­yen et­ki­yi bir­çok in­san­lar da fark ede­mi­yor. Hal­bu­ki bi­raz da­ha dik­kat­li ve baş­ka tür­lü bir göz­lük al­tın­da gö­rü­lür­se, böy­le çe­şit­li komp­lo te­o­ri­le­ri ya­rat­ma­dan, çe­şit­li te­o­ri­ler or­ta­ya koy­ma­dan iyi bir şe­kil­de göz­le­nir­se çok müt­hiş bir spi­ri­tü­el ko­run­ma al­tın­da olan bir ül­ke ol­du­ğu­muz da or­ta­ya çı­kar.

Kaynak: Ergün Arıkdal "ANADOLU MİSYONU

Tesekkur ederim. Harika bilgiler. Gunes oldu gunume..

Merhaba yaptığınız güncellemede bahsettiğiniz gök cismi bu olabilir.https://www.google.com.tr/amp/s/onedio.com/amp-haber/753809?client=ms-android-sonymobile. Zira bu linkte adı geçen gezegenin dünya ve diğer gezegenlerde ki toprakla ilintili bir çok olayın sebebi olma olasılığı yüksekmiş.

okudum tesekkur ederim. Ben oyle birsey olsaydi okumada dikkatimi cekerdi. Depremlere kirilmalara volkanik hareketlere ve su tasmalarina sebep olabilir ama 25 subatta dunyaya carpacagina dair bir bilgi almadim. Ekranda okudugum cumle yukarida yazdigim gibiydi. yaklasma ve yakindan gecme olabilir ama carpma olayini sanmam.. fakat yinede eski bir vizyonum vardi. Yazmistim once. Atlantik okyanusuna bir buyuk goktasi dustugunu izledim. Aninda tsunami ve su tasmasi basladi/ O olayda suya yakin olanlarin zarar gorecegini tahmin etmistim,

'Bir sistem dahilindeki herhangi bir kürede vukua gelecek değişiklikler,o kürenin manyetik alanına yapılacak tesirlerle mümkün olur.Yani bir kürede icap eden namütenahi değişmeler;o kürenin manyetik alanina,sistemin güneşinden veya başka bir yerden gelecek tesirlerle vaki olur ki bu tesirler de vazife planının o sistemde vazifelenmiş bulunan varlıkları tarafından direkt veya endirekt olarak gönderilir.'
'Güneş sistemine bu hadise için ulaşacak ilk kuvvetli tesir,bu sistemden çok uzak mesafelerde bulunan başka bir sistemin,dünyadan hemen hemen dört yüz defa daha büyük bir gezegeninin manyetik alanından gelecektir.
Dünyadan büyük olmakla beraber,maddesi dünyadakinden çok basit ve ağır olan bu gezegenin,güneş sisteminden pek uzaklarda bulunan kendi güneşi etrafında mütat olarak katettiği bir yörüngesi vardır.İşte o;bu yörüngesini katederken,dünyanın tabi olduğu güneş sistemi tarafına raslayan kısmında ondan ayrılarak,büyük bir kavis çizmek suretiyle güneş sistemine doğru yürümeye başlamıştır.Bu hal,bu yürüyüşle alakalı diğer bir sürü sistemde vukua gelecek büyük ve küçük inkılaplarla vazifeli bir plan tarafından -üniteden gelen direktiflere göre-gönderilmekte olan tesirlerle vaki olmuştur.'
'Bu gezegen halen,yörüngesinden ayrılmış bulunmakta olup güneş sistemi istikametine doğru yürümekte ve her an ona yaklaşmaktadır....'
'Misafir gezegenden gelen tesir tesir çok kaba ve ağırdır dedik.Binaenaleyh güneş sisteminin en mütekamil küresi olan dünyanın,ince ve mudil manyetik alanı ile,bu gezegenin kaba manyetik alanı arasında büyük bir kaynaşmazlık mevcut olduğundan,güneş manzumesine gezegenden gelen tesirin en şiddtli sarsıcı neticeleri ve reaksiyonları dünya küresinde görülecektir.Bu halin neticesi olarak gezegenin bu kaba manyetik alanının tazyiki altında dünyanın,bugün sabit olan ekseninin 23 derece 27 dakikalık meyli,13 derece daha artacak ve dünyanın ekseni,yörüngesine amut durumdan 36 derece eğri bulunacaktır.Kutupların ilk kayma hareketi misafir gezegenin güneş sistemine gelecek ilk direk tesirleriyle başlar.'
Dr.Bedri Ruhselman: İlahi Nizam ve Kainat 296-297

Benim bu bilgiyi paylaşma nedenim 25'inde dünyaya çarpacak anlamında değildi zaten. Sadece gördüğünüz vizyondaki gök cismi bu olabilir demek istemiştim. Zaten düşse de nereye düşeceği belli değilmiş nasıl oluyorsa. Yani bunu hesaplayamamaları mümkün değil az biraz matematik ve fizik bilgisi yeter. Belki önceden gördüğünüz vizyondaki gibi atlantiğe düşer. Ya da nisanın dediği gibi geçer gider. İyi günler

Telefon otomatik düzeltme de nasa'yı Nisan yapmış." Ya da nasa'nın dediği gibi geçer gider".

Bu kitabi cok duydum ama okumadim hala. Cok kalin ve agir bir dil kullanilmis diye duydum. Birgun okumayi isterim. Sorum su; kitapta bu gelen gezegenin zamani belirtilmismi? Yada oncesinde bazi isaretler verilmis mi? Eksen kaymasini bende yazdim ama bu gelecek gezegen yuzunden olacagini bilmiyordum. Bana gelen bilgide eksenin 2000 de baslayip 2030 yilina kadar yavas yavas kayacagini, sular ve karalarin yer degistirip dunyanin en son olan eksen kaymasindan onceki haline donusecegi idi. Birden olmayacagi icin son yillara kadar pek farkedilmeyecgi imis. Bunun en buyuk belirtisi ise depremler volkanlarin uyanmasi ve su yukselmeleri olacakmis.

Kitabın günümüz türkçesine çevrilmiş versiyonu ve ingilizce versiyonu da yayınlandı.Kitap 1959 senesinde yazdırılmış.O tarihte bahsedilen gezegenin yörüngesinden ayrılıp güneş sistemine doğru gelmeye başladığı yazıyor.O tarihte belirtilerinin dünyada henüz hissedilmediği,ellinci yıldan itibaren (2010) etkilerinin hissedileceği ve giderek artacağı, dünyadaki kutup kaymaları,iklim değişikliği ve coğrafi değişiklikler ayrıntılarıyla anlatılıyor.Yaklaşık yüzüncü yıla ulaşıldığında (2060),kutuplardaki buzulların tamamen erimesiyle su sevisesinin yükselmesi esnasında 36 dereceye zten ulaşmış olan eksen eğikliğinin 180 derece yer değiştireceği,yani kuzeyin güney,güneyin kuzey olacağı,şimdiki doğunun batı,batının da doğu olacağı ,bu esnada yer hareketlerinden dolayı(deprem,volkan vs)kıtaların sulara gömüleceği,okyonus ve denizlerin bulunduğu yerlerden de yeni kara parçalarının ortaya çıkacagı belirtiliyor.Yani bu,eski dünyanın sonu,yeni dünyanında başlangıcıdır.
Bütün bu olaylar,kitabı yazdıran Plan tarafından Bedri Ruhselman'a vizyon şeklinde detaylarıyla gösterilmiş,ayrıca maket üzerinde tatbik ettirilmiştir.
Kitabın başında şöyle deniyor:
'Bu kitap etrafımızda gördüğümüz,hissettiğimiz, yarım olarak tabiat diye adlandırdığımız ahengin bir parçasıdır.Kainatımızda,tekamül diye adlandırabildiğimiz o nurlu yolun,insanların bilgilerine olan bir köprüsüdür.İnsanın dar bir madde hayatını,geniş ve idrakli olan ileri bir safhaya bağlayan biricik yoldur.Bu ne bizim.ne siz insanların,ne de hiçbir kimsenindir.Bu,ilahi nizamın,insanlara bir hediyesidir.Yani tabiattan bir parçadır.
Bu kitap,ünite dediğimiz idrak vahdetinden, insanların tekamül ihtiyaçlarına cevap verebilecek şekilde,vazifelileri tarafından dünyaya verilmiştir.
MUKADDERAT YOLCULARI'

Kitapta bahsedilen eksenlerde yavaş yavaş kayma, deprem,volkan,suların yükselmesi insanların bunları giderek daha fazla hissetmesi,sizin vizyon ve öngörünüzle benzer yanları var,tarihlerde hemen hemen aynı.Ancak kitapta bahsedilen etkileri ve sonuçları devasa boyutta,yani külliyen bir değişiklik.

Bu kitabi okumadan ayni seyleri gormus olmam cok ilginc. Mutlaka kitabi alip okumaliyim. Bilgiler icin cok tesekkur ederim.

Ben teşekkür ederim.

Merhaba Aasma inşallah iyisindir :) Su yaziyi yazdim nacizhane begenirsen koyarsin belki :)
Önümüze getirilen anayasa kuşkusuz bir tek adam anayasasidir... Kanun-i Esasi de bile padişahın böyle yetkileri yoktur. Agzindan çikan her söz kanun olacak, ol diyecek ve olacak, kimse ona hesap soramayacak, herkesin kaderine bir tek o kişi karar verebilecek... Ve bunlar bir şekilde İslami söylemlerle percinlenmek isteniyor... Halbuki tek olan tek varlik Allah'tir ve Allah evrendeki herşeyi çoğul yaratmistir. Allah tektir onun disindaki herşey çoğuldur. Bir tek Allah ol derse oluverir herşey. Bir tek Allah'tan hesap sorulamaz bir tek O sorgulanamaz. Cüzi irademiz dişinda olan şeylere bir tek O karar verir. Kur'an-i Kerim demokrasiye önem verir onu önerir... Aksi olsa Allah'in Resulü tek adam olurdu, bir hükümdarlık kurardi... Ama ne Allah bunu Efendimiz'den istedi ne de O bunu düşündü.. Kendisinden sonra halife olarak oğlunu gösterebilirdi ama yapmadi... En iyi kimse
onun gelmesini uygun gördü. Cumhuriyet, Hz Muhammed'in ruhuydu...Peygamber efendimizin bir anisini paylaşmak isterim: Mekke'nin fethinden önce Mekke'nin anahtari Osman Bin Talha'dadir. Kabe'nin temizliğinden bakimindan sorumludur ve Hz Muhammed (sav) içeri girmek istediğinde Hz Ali anahtari Osman Bin Talha'dan alir ve içeri girerler. Osman Bin Talha henüz müslüman değildir. O esnada Peygamberimiz (sav) 'in amcasi Hz Abbas kabenin anahtarinin kendisine verilmesini ister ve Peygamber Efendimiz (sav) anahtarı amcasina verir. Daha sonra bununla ilgili bir ayet gelir ve ayet şöyledir : ' Allahü teala size emanetleri ehline vermenizi emreder...' Bunun üzerine Hz Muhammed, cahiliye zamanindaki üstün vazifesinden dolayi anahtarı Osman Bin Talha'ya verir. Osman Bin Talha sonrasında müslüman olmuştur. Görüyorsunuz ya dostlar, Allah'in düzeninde yakinina mevki vermek yok liyakat var. Liyakat akraba eş dosttan önce gelir. Efendimiz (sav) çoğu geceler evindeki yiyecekleri açlara verdiği için aç uyumustur. Bir hediye geldiğinde önce etrafindakilere dagitmistir. Şimdi söyler misiniz İslam ahlakinda hergun giderek zenginlesirken halkini yoksullukla birakma, liyakatsiz olarak yakinini cesitli mevkilere getirme, yönetime ortak etme, kamu malini tek basina yönetmek var midir? Kendisinden önce baskalarini düşünen bir Peygamberin ümmeti, kendi cikarlari için kanunlari düzenleyip 80 milyonun kaderini nasil olur da avucunun icine alabilecek haklarin kendisine verilmesini isteyebilir !!!  Kimsesizlerin kimsesi olan, kadinlara değer veren, insanlari inancina gore ayirmayip Kabe'nin anahtarini bile emanet eden o peygamber aslinda cumhuriyetin cikis noktasidir... O vicdan, o kalp toplumu bölmekten o kadar uzaktir ki... Biline ki cumhuriyet Hz Muhammed'in karakteridir, birlestiricidir... Cumhuriyetinize sahip cikin... Sevgi ile cumhuriyet ile kalin. Hayirli olmak dileğiyle...

Polyanna

Gercekte ulkenin % 60 i adami istemedigini gosterdi fakat karsimizda istedigi herseyi satin alan kontrolsuz bir guc var

Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bu yorum yazar tarafından silindi.

hic bir vizyonunuz gerceklesmedi. umarim anayasayi meclisten gecirmezler yoksa oy hirsizligiyla alirlar demissiniz. aldilar bile. malum kişinin öldüğünü görmüşünüz zamanını bilemeyip yoruma açık bırakmışınız yani adam 20 sene sonra da ölebilir vizyonların elle tutulur bir yanı yok çıkacağını sanmıyorum böyle belirsiz vizyonmu olur

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Türkiyede medyum dediğimiz kişi sayısı 1 veya 2 dir onlarda 1960 lı yıllarda yaşadı diye biliyorum.Murat Bardakçının Erol Sayanla yaptığı Tarihin arka odası adlı programı bulun ve youtubedan izleyin.Geride kalanların hepsi sadece öngörüde bulunurlar çoğuda gerçekleşmez. Kehanette bulunanlar, falcılar, hocalar bunlar geleceği bilemezler. Kehanet mi istiyorsunuz TÜrkiyenin geleceği hacıların hocaların elindedir ve büyük bir ekonomik kriz yaklaşmaktadır türkiye daha da fakirleşecek ve özellikle batı ülkeleri tarafından dışlanacak tipik bir arap ülkesi haline gelecektir. Malun kişide ölmeyecektir ömrünün sonnua kadar başkan olarak kalacak ve TÜrkiye yarı islam cumhuriyeti olacaktır. Bunlar için falcı olmaya gerek yok biraz kitap okuyan biriyseniz zaten geleceği öngörürsünüz

Harik bir ozet olmus, tesekkur ederim. Ben o iki yoruma cevap yazmayi dusunmedim cunku negatif enerji yaratan, karanligi besleyen kisilere karsi sessizlik artik en iyi cevap oluyor. Zaten bilinc seviyesi kaldirabilseydi, yazinin butununun icerigini gorurdu. bes on ongoruyu degil. Siz zahmet etmeyip yazmissiniz tesekkur ederim. Yazdiginiz herseye katiliyorum. Agziniza saglik. Hatta yorumunuzu kopyalayip facebooktaki grubuma attim. Yorumlardaki kayit zamani amerikaya gore belirleniyor. Burda yasadigim icin. sevgiler, saygilar.. pozitif dusunmeye devam.. yazdan sonra insallah ufak ufak artik biz gulmeye baslayacagiz. Ilerde hayira vesile olacak simdi ise kotu gibi gorunen hersey icin de sabirli olmaliyiz..

Bende bir rüya gördüm, rüyamda sabah çok erken bir saatte arkadaşımı kapısının önünde bekliyorum ardından beraber yolda yürürken hava o kadar değişikti ki gökyüzü kırmızı- siyah karışımı bir hal almıştı, ardından camilerden sela üstüne sela veriliyordu. Arkadaşıma sordum ne oldu neden sela veriliyor dedikten hemen sonra müezzin selanın sonunda "milli cihad" diyerek megafonu kapattı. Bir sessizlik çöktü arkadaşımla beraber şok yaşadık bu ne şimdi dedikten sonra tam o anda ilerde uzakta bir karartı dalgası gibi içinde sesler, çığlıklar geliyordu ne olduğunu anlayamadan bir anda hızlıca bize koşan sakallı bir adam elinde değişik biçimde özel yapılmış kesici bir aletle millete, sokaklarda insanlara saldırıyor, öldürüyorlardı ve biz arkadaşımla kaçmaya çalışırken uyandım ve uyandıktan hemen sonra sabah ezanı okunuyordu. Çok korkunç ve ürkütücüydü ki yolda, işe gidene kadar üzerimden bu şok geçmedi. Yukarıdaki yorumunuzda dinciler karışıklık çıkartacak saldıracak demeniz üzerine bende yazdım.İnşallah böyle şeyler olmadan bu getirilmeye çalışan sistemi getiremezler. Ben de sizin gibi sistemi değiştiremeyeceklerini düşünüyorum. Çünkü insanlar değişiyor, teknoloji hızlı bir şekilde gelişiyor. Ancak bu sürece kadar olan masumlara haksız yere zulüm görenlere olacak ve sonunda bu durum ülkece hepimizi etkileyecek. Yazılarınız çok güzel ve beğenerek takip ediyorum sizi. Saygılarımla

Asma merhaba. Yorumlar tarihsel olarak epey uzun geldiği için son kısımları okudum ve yazıyı tabiki. Son günlerde herkesin ağzında istanbul da deprem olacak cümleleri var. Yorumlarınızı bekliyorum saygilar

ege ve akdeniz depremlerini uc yildir bekliyorum ama henuz buyuk siddette olmadi. Insanlarin bilinci aciliyor, belki uyanis ve sevgi arttigi icin realitede degisimler olmus olabilir. Siddetli depremler yerine daha yumusak zararsiz sallantilar oluyor olabilir. Cunku sonucta dunyanin sallanmasina, uzerinde yasayan biz canlilarin yaratmis oldugu negatif enerji sebep oluyor. Disil enerji cok yuksek seviyede dunyaya iniyor ve buda bur cesit siafalama , tamir etme yapmis olabilir dunyaya.. 🙏🙏 dilerim oyledir..

bizi yonetenler nasil secilip nerelerde yetistirilip, dinle imanla, milliyetcilikle nasil kamufule edilip bize sunuluyor..gorelim

https://youtu.be/e578Vi3e4ps

2018 büyük değişim yılı olarak belirtmiştim daha önce,tahminlerim doğru yolda,en büyük değişimde RTE'de,birden Atatürkçü kesildi gelinen değişimin ve tehlikenin farkına vararak,tabiki onun medyumları vs hocalarıda var,belkide çoğu netlerde 2018'e dikkat diye belirtiyorum,oralardanda görmüş olabilir,öncedende bunette belirtmiştim gözümün önüne pencere açıldığını,buna bilimsel olarak kuantum kontrolü denir,daha önce belirttiğim gibi bende bu 15 yaşında başlamıştı,isabetli öngürülerim %90 üstüdür,ben medyum değilim,sadece eski atalarımdan bana geçmiş özel bir durum,neyse çok önceler belirtmiştim öz geçmişimi,herşey tam tahmin ettiğim gibi oluşuyor,2018 süprizlere gebe bir yıl,hep beraber yaşayıp göreceğiz,ayrıca Türklerin YADA taşı veya YADA gücünü merak edenler netlerden öğrenebilirler,çoğu gizlilik bana ait,zamanı gelince açıklanacaktır !!!

Aasmaestefan@gmail.com
adresine yazarsaniz konusmak isterim bu ongorulerle ilgili.

Evet Mart 2017 için çok büyük olaylar gerçekleşecek demiştiniz aasmanın 2016-2017 tahminleri sayfasında.

Bu yorum yazar tarafından silindi.

ben de merak ediyorum sayın KAYALI e-mail adresim nick.anagodre@gmail.com

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Yorum Gönder