17 Eylül 2017 Pazar

Safaga Dogru

10 Eylul 2017 gecesi gokyuzunde isik ve karanlik arasindaki savasi izlerken gordum kendimi. Orda gibiydim neler oldugunu bilincim biliyordu. Savas cok cetin geciyordu ve malum grup cok zor durumdaydi. O an bunu hissediyor ve kendi kendime soyluyordum...Safaga dogru ilerleyisimiz basladi.


Ben yerden, gokyuzundeki savasi izlerken beyazlar icindeydim. Korkmuyordum ama biraz endiseliydim. Cunku savasin sonucunu ve ne zaman bitecegini merak ediyordum. Izledigim goruntulerde, beyaz bulut gibi bir gaz gokyuzunu sariyordu ve isik kuvvetleri, o gazlari, lazer benzeri sari bir isikla temizliyordu. Isik simsek gibi kivilcimlar sacarak, uretilmis gaz bulutlarina carpiyordu ve gazlar dagildikca gokyuzunde acilma, berraklasma oluyordu. Kelimlerle anlatmakta zorlaniyorum. Anlamak icin o ani yasamak gerekir. Asagidaki resim gorduklerime benzeyen bir karedir.


O anki bilincimle, malum grubun hava olaylarina nasil mudahele ettigini, dogal felaketleri olusturmak icin teknolojiyle neler yaptigini anliyordum. Bu gorduklerimin tam da kasirgalarin oldugu zamana denk gelmesi ilgincti. Cunku bunlari yapanlar, kendi ulkesine ve insanlarina bile acimiyorlardi. Ben bu kasirgalarin ve diger bir cok doga olayinin teknoloji ile uretildigine inaniyorum artik. Gokyuzunde izledigim de buydu. O gaz bulutlarinin isikla yokedilmesi bu yuzdendi.

Havadan yapilan spreyleme ile hem bizi hasta ediyorlar hem de gokyuzunde bir yapay gaz tabakasi olusturarak uyanis icin gonderilen enerjileri blokajliyorlar. Diger bir amaclari da tepemizde dolasan gemileri gormemizi engellemek. Boylece insanlar neler olup bittiginin farkina varamiyacaklar. En azindan onlarin plani bu. Ancak gordugum kadariyla savasi kaybediyorlar. Gucleri bitiyor. Son cirpinis olarak bizleri daha cok spreylemeyi hedeflediklerini gordum. Buyuk bir savas yaratmayi planladiklarini da gordum. Ama planlarini gerceklestirecek zamanlari yok artik. Isik kuvvetleri kontrolu ele geciriyor.

Solunum yollarindaki ani rahatsizliklar, ciltte kizarma ve yanma, ruhsal yonden sebepsiz sikinti ve hircinlik, major depresif bozukluk, kendini boslukta hissetme, icine kapanma ve yalniz kalma istegi gibi belirtiler, havadan yapilan spreylenme veya negatif enerji saldirilari yuzunden olabilir.


Bu Saldirilara Karsi Kendimizi Guclendirmenin Yollari:
Enerji alanimizi hep temiz tutmaliyiz. Gun icinde titresimimizi yuksek tutacak aktiviteler yapmaliyiz. Ornegin; muzik dinlemek, dans etmek, resim yapmak, doga yuruyuslerine katilmak, cocuklarla ve hayvanlarla zaman gecirmek, bizi gulduren filmler izlemek, bizi mutlu eden kisilerle zaman gecirmek, vb...
Elbette yasamimizda olumsuz olaylar olacaktir. Onemli olan bu olaylara takili kalmamak ve gecip gitmesine izin vermektir. Bunu yapmazsak hem an'da yasama firsatini kaciririz hem de frekansimizi dusurmus oluruz. Disardan eve geldigimizde kendimizi tukenmis ve yorgun hissediyorsak eger, gittigimiz yerlerdeki dusuk titresimli insanlari enerjimizle dengeliyoruz demektir. Yikanmak ve uyumak bizi yeniden sarj edecektir. Bulundugumuz alanlar ne kadar kalabalik olursa, o kadar cok enerji tuketiriz. Dengelemek, negatifligi temizleyerek donusturmek butun isik iscilerinin temel gorevidir. Ben her hastane ziyaretimden eve dondugumde kendimi cok yorgun ve halsiz hissederim. Sebebini bildigim icin hemen tuzlu suyla ellerimi ayaklarimi yikar, bir saat kadar uyurum ve toparlanirim. Yasadiklarimizin sebeplerini bilirsek cozumler uretmek kolaylasir. Bilgi guctur. Kabalin planlarini tersine cevirecek bilgiye, isiga ve bilince sahibiz.

Hizli Bir Hasat Yasiyoruz
Son bir haftadir kendimi ve cevremdekileri gozlemliyorum. Muthis bir hasat var hayatlarimizda. Cok ayrisma var ve birbirimizden kopuslar hizlandi. Simdiye kadar boylesine guclu bir hasat hissetmemistim. Kendimize en uygun kisilerle devam etmeyi seciyoruz. Elendikce azaliyoruz, sadelesiyoruz. Benzer frekanstakilerle bulusmalar hizlandi. Hayatimiza yeni kisiler girebilir.


Yola kimlerle ciktigimiz degil, onu kimlerle tamamladigimiz onemlidir.



Sevgiler!
Aasmaestefan@gmail.com






4 yorum:

Yine müthiş bir yazı.Teşekkürler bu güzel paylaşım için.

Teşekkürler bilgilerine .gelişmeler bütünün en yüksek hayrına olsun. Sevgi ve iyilik kazansın

Yorum Gönder