24 Ekim 2017 Salı

29 Ekim Cumhuriyet Bayrami - Ozel



Sevgili guzel ruhlar...Umutsuzlugunuzu yansitan e-mailler, mesajlar yaziyorsunuz ve hep ne olacak bu ulkenin hali diyorsunuz...Ben bir cok yazimda yazmisim bunu. Bir kere daha yaziyorum. Ulkedeki durumun degismesi siz guzel ruhlarin elinde. Gucunuzun farkina varip, hayatinizin; madde dunyadan ibaret olmadigini anladiginizda, bakis aciniz ve bilinciniz degisir. Kendi realitenizi kendiniz belirlemeye baslarsiniz ve ayni bilgelikle, o ana kadar size sorun olan herseyin bir sorun olmaktan ciktigini gorursunuz. Onlar aslinda siz izin verdiginiz icin hayatinizdaydilar. Bunu anlama farkindaligina eristiginizde, o gune kadar size engel cikaran tum sorunlar ve kisiler degismeye, donusmeye baslar. Yapacaginiz sevgi dolu guzel yaratimlariniz, realitenizi yeniden belirler. Once kendiniz degisirsiniz sonra digerleri degisir. Hepimiz birbirimize gorunmeyen baglarla bagli oldugumuz icin birimizde yanan isik digerlerinede bu baglarla ulasir ve onlarida aydinlatir...degistirir.
Bu yuzden de mevcut durumlar ne kadar vahim olursa olsun asla umutsuzluga kapilmayin. Aksine, sizi uzen herseyden kurtuldugunuzu, ozgurlestiginizi dusunun ve hayal edin.

Her bir dusuncemiz; yasamimiza ektigimiz bir tohumdur. O halde neden sadece guzel tohumlari ekip, Ataturk ve vatan sevgimizle o tohumlari sulayip yesertmiyoruz ki? 


2018 ve 2019 yillari cok onemli gelismelerin olacagi yillardir. 2018'in toplami '11' ustat sayidir. 2019'un toplami '12' ustat sayidir. Bu ozel rakamlarin getirileri ve enerjileri yuksek olur. Buyuk degisim ve donusumu tetiklerler. Hali altina supurulmus butun sorunlari; cozumlenmesi icin yuzeye cikarirlar. Bu ustat sayilar, arinma, temizlenme, sifalanma ve uyanis getirir. Once dibe vurur, sonra zirveye sicratir. Iste bu yillarin, bu ozel rakamlarin, enerjisini tarafimiza cekmenin en iyi yolu; hergun sevgi, umut ve baris tohumlari ekmektir. "Guzel dusunun guzel seyler olsun" demis buyuklerimiz...

Asagidaki calismayi; buyuk bir inancla, zamaniniz oldukca okuyarak hayal edin ve yaratin. Hic birsey yapamiyorsaniz, bari umutsuz ve karamsar olmayin ki gitmesini istediklerinizin gidisi hizlansin..Aksi durumda onlarin enerjisini bilmeden besliyorsunuz ve basimizdan bir turlu gitmiyorlar....Hayalden de olsa lutfen gittiklerini, onlara ait donemin kapandigini dusunun.



1-Titresim Yukseltme Calismasi:
Odandasin ve ayaktasin. Ince beyaz bir bulut odana gelip bedenini asagidan yukariya dogru sararak gokyuzune dogru seni cikarip nazikce masmavi bir denizin ortasindaki adaya birakiyor. Bu oyle guzel bir ada ki; her taraf yemyesil agaclarla ve otlarla cevrili. Etrafta kosusan hayvanlar ve ucusan kuslar, kelebekler var. Gokyuzu masmavi ve etrafta bin bir cesit renkte cicekler var. Hayatinda gordugun en guzel ada. Cunku orda huzuru ve sevgiyi hissediyorsun. Burnuna, birden gul kokusu geliyor. Pembe guller sarmis her tarafi. Parmaklarinla gullere dokunuyorsun ve kadife gibi yumusak yapraklarini hissediyorsun. Sonra elini burnuna goturdugunde, gul kokusunu hucrelerine kadar hissediyorsun. Ordan, masmavi denizi goruyorsun ve hemen sahile kosuyorsun. Ayakkablarini cikarip kumlara ciplak ayaklarla basiyorsun. Gozlerini kapatiyorsun ve ruzgarin hafif ve ilik esintisini teninde hissediyorsun. Ruzgar saclarinin arasinda sefkatle esiyor. Yuzunu ilik gunes isigina dogru ceviriyorsun, denizin tuzlu kokusunu hissediyorsun ve damaginda tuzu tadiyorsun. Ayaklarin sicak kumlarda isiniyor ve hemen onlari suya koyup suyun serinligini hissediyorsun.

Artik mukemmel hissediyorsun. Yuzunde tatli bir gulumseme ve huzur var, calismaya hazirsin. Meditasyon pozisyonunda oturuyorsun yada uzanarak duslemeye basliyorsun:

2- Yaratici Imgeleme:

Ulkemizde sokaklarda el ele, sevgiyle eglenen, kutlama yapan insanlari goruyorsun. Anitkabirin bahcesi tika basa dolmus herkes Cumhuriyetimizi ve yeniden kurulus ayarlarina donusunu kutluyor. Ellerinde bayraklar ve Ataturk resimleri var. Herkes mutlu ve huzurlu. Sokaklarda guvenle dolasan, kol kola girmis birlik ve beraberlik icinde eglenen insanlar var. Butun farkliliklar unutulmus. Okullar tum gerici egitimleri terk etmis ve yeniden laik, cumhuriyet degerlerine bagli egitime donmusler. Cocuklar karanligin elinden kurtarilmis, Ataturk bilinciyle yetistiriliyorlar. Devlet kurumlarindaki ayristirici ve gerici insanlar gitmis, onlarin yerine; cagdas, birlestirici, bariscil ve sevgi dolu insanlar gelmis. Her alanda otekilestirme ve boluculuk bitmis. Sevgi ve baris hakim olmus. 

Tum suclular, teslim olmuslar. Zalim yoneticiler gitmis ve yerine; Ataturk bilincinde yeni bir lider gelmis. Suriye tum cetelerden temizlenmis, sinirlarimiz yeniden guvenli hale gelmis. Suriyeli kardeslerimiz guvenle ulkelerine donmusler. Butun teror orgutleri dagilmis ve uyeleri teslim olmuslar. Bizler tum komsularimizla baris ve birlik icinde yasiyoruz. Sevgi tum ulkemize, oradan da tum dunyaya yayilmis. Aclik, hastaliklar, savaslar son bulmus. Sinirlar kalkmis ve emperyalizm cokmus. Butun sirkler ve hayvanat bahceleri kapatilmis, hayvanlar yeniden ozgur ortamlarina birakilmis. Sokak hayvanlari insanlar tarafindan sahiplenilerek kurtarilmis. Butun dunyaya hayvan sevgisi, insan sevgisi, doga sevgisi hakim olmus. Isik her alanda kontrolu ele gecirmis...cok sukur...ve oyledir..

"Benim naçiz vücudum, bir gün elbet toprak olacaktır. Fakat Türkiye Cumhuriyeti, ilelebet payidar kalacaktır."
Mustafa Kemal ATATURK

(Atamizin bu mesajina guvenelim)

Sevgiler!
Aasmaestefan
















25 yorum:

Bir arkadasimizdan guzel bir katki saglayacak yorum:
Aasma Hn. .morali çok bozuk insanlara soyleyebilecek önemli bir konu var bence..Eğer Türk ırkina ait olarak ve bu topraklara ve cumhuriyete doğmuş ise bir varlık, demek ki burada bu enerjilerle yapacağı bir iş vardır. Bu iş öncelikle kendini tamamlamak sonra bu topraklardaki varoluşa katkıda bulunmaktır. Şikayet etmek ve kaçmak istemek sadece egoya hizmettir. Buradaki bilincimiz ne kadar Farkında ki acaba, ruh ozumuzun yaptığı sözleşmelerden ve biz kim oluyoruz ki burun büküyoruz bu ülkede olmaya? Neyi hak ettiğimizi düşünüyoruz...hepimiz ışık işçısiyiz güya ama hepimiz İsviçre de yaşamayı hak ediyoruz..öyle mi? Buraya tatile değil, çalişmaya geldik. Herkesin önce bunu anlamasi lazım bence..Işıniz çok zor ve önemli..sevgilerimle

imgeleme sırasında ağladım,kendimi müthiş iyi hissettim.bunu yapmaya devam edicem.çok çok teşekkürler.

Harikasiniz guzel insan, Tesekkur ederim! 💕💕💕💕

Ne zaman Atatürk'ü yazsan ya da Türkiye Cumhuriyeti'nin yeniden Atatürk ilkelerine döneceğini yazsan, ağlıyorum, ve de hafifliyorum. Sevgiler 💕💜🙇

Bunu hayal etmek iyi gelecek ruhumuza.teşekkür ederiz güzel insan.iyiki varsın.

Ben yürekten inanıyorum ve diyorum ki... Bu ülke, bu bayrak, bu topraklar bizimdir bizim olarak kalacak. Bizler Yüce önderimiz Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK'ün çocukları olarak yüreğimizdeki aşkla ve vatan sevgimizle, damarlarımızdaki asil kan ile elde edemeyeceğimiz hiçbir şey yok...

Aasma hanıma katılıyorum... Enerjinizi yüksek tutun.Ben daha önceki yıllarda bizzat kendim üzerimde denediğim ve olumladığım pek çok şey gerçekleşti. Çünkü öyle olmasını istedim ve evrene enerjimi o şekilde gönderdim. İyi şeyler düşünün, olumlu düşünün. Ve yürekten inanın. Bakın zaten küçük emareler ile oluşum kendini göstermeye başladı. Bu zincirlerin kırılışı ve ülkemizin üzerindeki kara bulutların sıyrılmaya başladığının belirtisidir. Emin olun ve inanın. Olmasını istediğiniz şeyleri isteyin...

Aasma hanım yürekten teşekkürler... Ben de diğer arkadaşlara katılıyorum. Sizin yazılarınızı okudukça yüreğimde bir rahatlama oluyor ve gelecek güzel günlere olan inancım bir kat daha artıyor...sevgiyle teşekkürler...

Disil eenrji sarmis burayi.. cok sukur..tesekkur ederim destekleriniz icin. sevgiler

Her gun bekliyodum asma niye yazmiyor diye.bugun bi baktim yazmış asma.benim kalbim pır pır etti.okudum.agladım.harikaydi iliklerime kadar hissettim.guzel gunler bizim.ufakta olsa uzerimize dusenleri yapalim.birlesip dag olur.

Her gun bekliyodum asma niye yazmiyor diye.bugun bi baktim yazmış asma.benim kalbim pır pır etti.okudum.agladım.harikaydi iliklerime kadar hissettim.guzel gunler bizim.ufakta olsa uzerimize dusenleri yapalim.birlesip dag olur.

💕💕💕 cok yogunum bu kis. hem egitim vermeye hemde kitap yazmaya calisiyorum. Vakit bulabilirsem buraya da birseyler yazmaya calisiyorum.

Sevgili Aasmacigim,Harika yazinizla yine Guneş gibi ışıgınızla içime huzur verdiniz.🙏🙏özlemişim cok💜💜kitap yaziyor olmaniz süper çok mutlu oldum sevgiyle bekliyorumm..

29 Ekim -Turkiye Calismasi

Bizi Anitkabirin bahcesinde gordum. Yagmur yagmisti yerler islakti, her taraf yagmur sonrasi mis gibi kokuyordu. Hepimiz beyaz giynimistik ve ellerimizde kirmizi bayraklar vardi. Daire seklinde diziildik ve el ele tutustuk. Sonra hep birlikte istiklal marsini siir seklinde okuduk. Sesimiz Anitkabirin bahcesinde yankilaniyordu. Bazi genclerin, siiri okurken agizlarindan cikan buhar seklindeki nefeslerini gordum. Usuyorlardi ama mutlu ve gururluydular. Atasinin huzurundaydilar, hic sikayet etmiyorlardi. Atami gordum mat beyazimsi bir hologramiyla geldi. Ona dogru kostum ve boynuna sarildim. sag yanagimi omzuna koydum ve gozlerim yasardi. Eliyle goz yaslarimi sildi. Tam o sirada bir damla gozyasim dusup onun pantolununa kondu ve birden altin bir damlaya donustu. Bu cok sasirtici geldi bana. Sonra atamiz bize eslik etti. Herkes kucuk cocuklar gibi ona dogru kosup sarildi. Bundan sonrasi tamemen izleme seklindeydi. Buyuk bir ekrandan ulkemizdeki gelismeleri izledik. Buyuk bir degisim oldu, herkesin maskesi dustu. Gercekler aciga cikti. simdiki yoneticiler kendi agizlarindan butun yanlislarini , pisliklerini pismanlikla itiraf ediyorlardi. Itibarlari kayboldu. Insanlarin guvenini kaybettiler. Yeni genc bir lider gordum, tipki Ataturk gibi bakiyordu. Ulkenizin basina geldi. Erkekti. Simdiye kadar yapilan butun yanlis uygulamlari degistirdi. Egitim kurumlarimizi karanligin ve gericilerin elinden kurtarip. yeniden cagdas bir sisteme donusturdu. Karanligin elindeki tum cocuklar kurtarildi ve devlet korumasina alindi. Ayristirici, bolucu ve kirici politikalar bitti. Herkes yeniden kardesce ve baris icinde yasamaya basladi. Hayvanseverlerin duyarli,igi ve gucu, butun hayvanlarimizi koruma altina aldi. Onlari koruma yasalari cikarildi. Kadinlar, cocuklar ve hayvanlar hakettigi saygiyi ve sevgiyi almisti. Ordu icinde Ataturkcu vatanseverlerin orgutlenmesini ve guc birligi yapmasini gordum. Bir lider vardi aralarinda ve onu dinliyorlardi.. malum kisiyi itibar kaybinda, basi onunde ve tekerlekli sandalyede goturulurken gordum..

Sonra bir karede, kendimi tarlaya tohum eken insanlar gibi, havadayken turkiyenin uzerine dogru; etegime doldurdugum bugday tanesi gibi gorunen sevgi tohumlarini ulkenin uzerine dogru atmaya ve ekmeye basladim. Bu tohumlarin icinde Ataturk sevgisi ve bilinci, hayvan sevgisi, doga sevgisi, insan sevgisi, baris ve yeni cag bilgeligi vardi.. ektik her tarafa atarak vede birden filizlenen tohumlarin yeserdigini buyudugunu gokyuzune dogru uzadigini gordum.. ve oyledir..cok sukur

Birden kendimi ulkenin uzerinde yalniz gordum ve bir gucle, saga dpgru donen bir vortex olusturdum ulkenin uzerinde. Aniden zamanda geriye giden bir carki sag elimle dondurdugumu gorduk. Disli bir carkti ve film karesi gibi geriye dogru sardi ben saga dogru cevirirken. Ulkemizi on bes yil onceki realiteye geri goturdum. Sanki bu ulanlar hic olmamis gibi geri geri sararak zaman makarasini, filmi geri aldim. Gezi dahil, butun aci olaylarin hepsi silindi kayboldu. Simdiki yoneticiler ilk secimden elenerek tarihten silindi. suriye ve irak eski haline dondu ve butun suriyeliler kendi ulkesindeki yasama geri donmuslerdi. Hic gelmediler ulkemize.. su an olmus olanlarin hepsi silindi bir bir zaman denilen makineden.. bu yasadigim asla benim imgelemem yada olanim degildi. Kendiliginden geldi.. ulkemizin yeni durumu, cennet hale donmus seklini. kutluyordu insanlar sokaklarda, baris ve sevgi icinde.. cok sukur..ve oyledir.
Bugun aksam 9:19 da Ata enerjisiyle Turkiye calismasi yaptik. Degerlendirmemi ekledim buraya.

Asmaa hanım size bilhassa sormak istedigim bir konu var.. bebek aşıları ile ilgili yeni bir öngörü rüya vs var mı acaba? Bu konuda ne düşünüyorsunuz acaba?

Asma bu sayfaya girince gözyaslarimi tutamiyorum.seni cok seviyorum.umudumsun.kitabini bekliyorum.sevgiyle kal guzel asma

Tesekkur ederim! iyiki variz..bizim gibiler var oldukca, karanlik emelleri olanlar basarisiz olmaya mahkumdur.

Merhabalar. Yazilarinizi ilginç bulduğum için uzun zamandir takip ediyorum. Yalnız sağlıkla ilgili konularda lütfen halkı bu şekilde yanlış yönlendirmeyelim. Tüm aşılar Dünya Sağlık Örgütü ve TC Sağlık Başkanlığı onaylıdır. Dünyada çocukların bağışıklığını bozmaya çalışan bilim adamlari olduğuna insanları inandirmayalim. Son zamanlarda artan bu yeni nesil hurafeler doktorları çok zor durumda bırakıyor. Bir doktor olarak ricam bu sizden. Yazdığınız diğer konulara inanıp inanmamak beğenip beğenmemek ayrı bir konu fakat asi yatırmayıp hasta olan bir bebek toplumdaki diğer bebekleri etkiliyor. Suriyeden gelen mültecilerin asisiz çocukları nedeniyle ülkemizde uzun yıllar sonra kızamık salgını baş gösterdi geçtiğimiz yıllarda. Yazılarınızla umut verebiliyorsanız ne mutlu sizlere.. iyi gunler

Merhaba, hassasiyetiniz icin tesekkurler! insanlarin korkutulmamasi gerektigi konusunda hemfikirim sizinle. Ama bunlarin hurafe oldugu fikrine katilmiyorum. Ben yazmasam binlerce site var bunu yazan. Abd de kac tane cdc calisani bu yuzden istifa etti tada isten atildi. Bu bilgiyi dogruladiklari icin. Gecen yillarda iki doktor, otizmin asilardan dolayi oldugunu ispatlamak icin birlikte seminere giderken trafik kazasi susuyle oldurulduler abdde. Dunya saglik orgutunu guvence olarak gostermissiniz ya..keske bilseydiniz o orgutun gercek kurucularini ve planlarini. Uretilen butun asilar abde kullanilmadan once ucuncu dunya ulkelerinde deneniyor ve , yan etkilerine gore degerlendiriliyor. Tc saglik bakanligini ornek vermissiniz ya... beni guldurdunuz..sizde gulun..

saygilar

Ömrünü bilme adamış biri olarak elbette internetteki birkaç yazıyla buna inanmayacağım. Ülkemizde ve dünyada cok değerli doktorlar ve bilimadamlari mevcut. Aşıların içinde ne olduğunu çok iyi bilen biri olarak şunu diyebilirim temel çocukluk aşıları son yüzyılda çocuk ölümlerinin azalmasının en onemli nedenidir. Ve her ilacın olduğu gibi her asinin da yan etkisi olabilir. Milyonda bir gorulen ciddi yan etkiler olabilir. Fakat milyonda bir diyorum. Yaptirmadiginizda ve o hastaliga yakalandiginizda risk bundan binlerce kat fazladir. Iste kaostan beslenen bunyeler bu olumsuz durumlari abartarak toplumlari daha buyuk yanlislara goturuyor. Bazen insanlara kendimizi inandırmaya uğrasirken mutlak doğrunun kendimizinki olduğunu iddia etmek sizi yanlışa goturebilir. Ve herkes emin olduğu konuda konusmalidir. Konuyu burada kapatabiliriz. Takdir okuyana kalmış. Madem çoğu şeyi hissedebilmektesiniz, inandiriciligim azalacak diye karşınızdakini gülünç duruma düşündüğünüzü sanmaktansa karşınızdakinin iyi niyetini hissedin. Eger sözlerim bilimle ters düşerse bilimi seçin diyen Atatürkten bahseden bir yazının altında ülkenin bilim insanından daha çok biliyormuş gibi yapmak ancak bilimsiz toplumlarda olur

Eger bir anne çocuğum güler oynerken asidan 1 gün sonra tamamen sustu diyorsa ve bunlar cok görülüyorsa bu bahsedilen yan etkiler milyonda bir olamaz mümkün degil.. ve hic bir bilimsel makale arastirma vs annelerin soyledikleriyle boy ölçüşemez bence..

Eger bir anne çocuğum güler oynerken asidan 1 gün sonra tamamen sustu diyorsa ve bunlar cok görülüyorsa bu bahsedilen yan etkiler milyonda bir olamaz mümkün degil.. ve hic bir bilimsel makale arastirma vs annelerin soyledikleriyle boy ölçüşemez bence..

Yıllar önce yapılan domuz gribi aşısı.ben yaptırmadım.hic inandırıcı gelmedi.ve aşılara guvenmiyorum.bırakın aşıları.bugdayın genetigini degistiren adam bir doktor bir bilim adamidir.nobel almistir.arkasinda petrol zengini rockfeller vardi.uzun uzun yazmak istemedim.abd nin yaptigi hic bisey guven vermez.sağlık bakanlığı en cokta buna gulerim.halkinin sagligiyla zerre ilgilenmeyen bakanlik

Domuz gribi asisindan ya da buğdaydan bahseden kim? Ben bir doktor olarak temel çocukluk aşılarının oneminden bahsediyorum. Ülkemizde bir takım eksiklikler olabilir. Emin olun sağlık bakanlığından en çok sağlık çalışanları cekiyor. Buna rağmen sağlık bakanlığı halkın sağlığıyla ilgilenmiyor diyemeyiz. 30 ekimde 3 doktorumuz ayni gun icinde intihar etti. Hem sağlık bakanlığının kötü saglik politikası hem ağır çalışma şartları nedeniyle. Ve de halkımızın bu tutumu nedeniyle.. her gun siddet her gun stres..sizin ne düşündüğünüzün önemi yok. Sadece yanlis yonlendirilen ve hastaliklara davet cikarilan cocuklar onemli bizim icin. Fakat okumanın düşünmenin ve bilmenin öneminin kalmadığı bu cağda en iyisi susmak.. Siz bilirsiniz. Hasta olduğunuza hastaneye gitmeyin o zaman çünkü sağlık çalışanları canınıza kast etmek için bekliyor olabilir mazallah..

En kısa zamanda aydınlanmanız dilegiyle.sevgiyle kalın.gercekleri gordugunuzde bizlere hak vericeksiniz.

Ben istanbulda karı-koca çocuk doktoru olup da kendi çocuklarına aşı yaptırmayan aile biliyorum.

unutmayalım ki, Atatürk tek bir kişiydi. tek bir kişi dunyayı değiştirdi.bizler Atatürk çocukları isek umutsuz olmak gibi bir lüksümüz yok. dağıtın kara bulutları, küresel sistemin size dikte ettirip kanınıza işlemek için 10 yıllardır ürettiği projelerin amacı zaten bu; umutsuz olmanızı sağlamak ve her zaman bir çözüm kapısı vardır gerçeğinden sizi uzaklaştırmak. bu imkansız mı geliyor, ozaman 1919 a 1923 e o yıllara bir bakın. durumun vahimliğini görün ve dünya tarihinin akışını değiştiren FİKİRi görün. bu topraklar o FİKRİn tohumlar ile doludur. O tohumlar ın her biri içinde bir ATATÜRK barındırır. NE MUTLU TÜRK ÜM DİYENE!!!

Yorum Gönder