4 Eylül 2017 Pazartesi

Yeni Dunyaya Dogru


Asagidaki cumleyi Mayis ayinda, ucuncu goz ekranindan okumustum. Bloga taslak halinde yazdim ama kisa bir yazi oldugu icin paylasmadim. Dun sabah yeni bir cumle okudum ve her iki mesaji ayni yazida paylasma karari aldim.

1- Dusuk Frekansa Takilanlari Zor Gunler Bekliyor: (Okuma tarihi: Mayis-2017)

Dunya'nin titresimi kademeli olarak arttigindan dolayi, ona bagli olan bizlerin de titresimimizin ayni orantida artmasi beklenir. Ancak eger bedenimiz uzerindeki enerji hatlarimiz acik degilse, bu yuksek titresimli enerjilerden gerektigi gibi yararlanamayiz. Bunun yaninda; korku, suphe, nefret, maddesel hirslar ve radikal dini inanclara takili kalirsak, frekansimiz dusuk kalacagindan; yukselmemiz daha da zorlasabilir. Madde bedenle enerji beden arasindaki bag zayif oldugu zaman, agir bir enerjinin etkisiyle derin uyku halimiz devam eder, bir cok hastalik ve sikintiyla yuzlesmek zorunda kalabiliriz. Ayrica dunya anneyle birlikte yukselis firsatini da kacirmis oluruz.


Dunyanin rezonansi yukselirken, manyetik alani da degisiyor ve onun bu yeni konumu bizi sevgi frekansina dogru goturuyor. Sevgi, sifalayici ve yaratici bir enerjidir. En yuksek titresimli enerji oldugundan butun negatiflikleri, hastaliklari hizlica donusturebilir. Bu yuzden caba gosterip, yeni enerjilere fiziken ve ruhen uyumlanmaliyiz.

Gelen cumle ile alinacak mesaj sudur: Yukarida saydigim sebeplerden dolayi yeni enerjilere uyumlanamayip, hala eski enerjiye takili kalanlar varsa, onlari zor gunler bekliyor. Cunku onlar secimini eskiden oldugu gibi devam etmekden yana yaptilar. Uykuda kalmayi sectiler. Bu yuzden hem fizksel hemde ruhsal olarak bazi etkiler yasayacaklar. Mumkun oldugunca yumusatarak yaziyorum. Mevcut hastaliklari daha hizli ilerleyebilir ve ruhsal yonden de tanimlanamayan depresif hallere girebililirler. Eklem ve kemik agrilari, bas agrisi, mide sorunlari, kanser, solunum problemleri, kalp ritminde bozukluk ve kontrolsuz duygu halleri bazi gorulebilecek etkilerdir.

Yeni enerjilere yavas yavas uyumlanarak titresimlerini yukseltenler ise; digerlerinin aksine, hastaliklari varsa daha cabuk iyilesecek, fiziksel ve ruhsal degisimleri cok hizli olacaktir.

Sevdiklerimize yardim edemedigimiz icin, uyanislarini saglayamadigimiz icin uzulebiliriz. Ama bilmeliyiz ki, herkes kendi mucizesini kendisi yaratir. Bilinc olarak uyanmaya hazir degilse, onlari rahat birakmak en iyisidir.


2- Dunya Birikmis Negatif Enerjisini Yuzeye Cikararak Arinacak. (Okuma tarihi 3/9/2017)

Dunya anne, icinde birikmis ne kadar negatif enerji varsa hepsini derinlemesine disari atacagi bir doneme girdik. Bu negatif enerji; uzerinde tasidigi, besledigi biz canlilarin yaratmis oldugu zararlarin yol actigi bir enerjidir. O bizim yuzumuzden hasta oldu ve artik bu hasta enerjiyi kendi icinde tasiyamayacak seviyeye geldi. Bu yuzden yuzeye atip rahatlamasi lazim.

O da canli bir organizma oldugu icin, tipki bizim gibi sorunlarini, hastaliklarini bulup kendini sifalayacak ve yeni manyetik alanina yerlesecek. Volkanlarin yanan kulleriyle atesi yukselecek, yagmurlarla atesini dusurecek, sellerle kendini yikayacak, firtinalarla fazlaliklarini atacak, depremlerle kirik-cikiklarini duzeltecek ve sonrada yavas yavas ayaga kalkip yenilenecek. Boylece butun negatif enerjisinden arinmis olacak.


Onun arinmasi bu sekilde oluyor. Yeni frekansina dogru yukselisi hizlandikca, dogal felaketler daha da artacaktir. Cocuklari olarak bizler bu olaya saygi duymali ve o kendini duzeltirken, biz de bu donemin en az zararla atlatilmasi icin elimizden geleni yapmaliyiz.

Bu arinmayi sadece o degil, uzerinde yasayan butun canlilar da yasayacaklar. Yani bizler de  bireysel olarak kendimizle son bir yuzlesme ve arinma yasayacagiz. Bedenimizde biriken negatif enerjinin sebep oldugu olaylari, hastaliklari ve sorunlari yuzeye cikarip yuzlesecegiz. Sonra da gerekli sifayi ve temizligi yapacagiz. Ayni olayi, ulkeler de yasayacak. Hem iclerindeki sorunlarla hemde birbiriyle olan sorunlarla ugrasacaklar. Bu donemde butun haksizliklari ve eksiklikleri belli eden olaylar olacaktir. Boylece yanlislari duzeltmek icin adimlar atilir ve gerekli sifalanmalar yapilir.

Her ne olacaksa veya nasil olacaksa...bir an once olsun. Cunku bu buyuk arinmanin sonucunda insanlik nihayet sevgiyi ve birlik olmayi ogrenmis olacak.


Bu iki mesaj moralleri bozmak icin degil; aksine, guzel seylerin yaklastigini mujdelemek icin yazilmistir. Bilgiyi alip ve pozisyonlarimizi belirleyelim diye...Dunya annenin kendi icsel arinmasini ve gezegensel yukselisini tamamlamasi icin bize her zamankinden cok ihtiyaci var. Ona sevgiyle destek olalim ve hep sifa yollayalim. Bunun cok faydasi olacaktir. Bizlerin dusunceleri ve secimleri, bu gezegensel yukselisin kolay olmasina yardim edecektir. Birikmis negatif enerjisini yumusakca atmasina yardim edecektir. Sevginin gucunu asla hafife almayin. Onu hep pembe sevgi enerjisiyle sarip temizlediginizi, sifaladiginizi imgeleyin.







Sevgiler!
Aasmaestefan@gmail.com




14 yorum:

2013 deki yeni yaşam okulundaki egitimde Cenk Sabuncuoglu 2019 a uyanan uyanacak uyanmayanlardaha derin uykuya dalacak demişti demek kapılar açıldı. Bütünün en yüksek hayrına olsun.

Oncelikle dünyamız ve tabii ki ülkemiz için ve de ardından kendim,tüm sevdiklerim adına tüm iyiliklerin ve güzellikleri kabul ediyorum ve bekliyorum. Güzel günler gelecek ve yine ülkemiz ve de dünyamız sevgiyle kardeşlikle dolacaktir. Icim açıldı yine okuyunca yazınızı çok tşkler

tesekkur ederim guzel ruhlar 🙏💕💕💕

Teşekkürler kızlarımla paylaştım umarım sakıncası yoktur önce sormam gerekirdi özür dayanamadım.hemen okusunlar istedim emeğinize sağlık mucize kardeşim

Duruma göre her hafta bir ölçek Aasma abla. Bana iyi geliyor. Komik değil hakkat gerçek.

Yani harika bilgiler ve ben inanıyorum. Ama en ufak bir zıt duygu olsa ben yazardım. Hissediyorum. Yazilanlar duygumla uyuyor.

Sayın Aasma üstat. Apollo 20 ay görevinde bir bayan mumyasi bulunmuş. Apollo 20 mona lisa adını vermişler. Bizim zaman algimizdan çok daha eski bir uzay gemisi içinde bulunmuş. Siz bu bilgiye inaniyormusunuz. 40 sene önce yapılan bir seyahat bu. Neden soruyorum ? Bütün bilgimiz sınırlı ve bu sınırı kıracak bir bilgi. Lütfen cevap yazın.

Hicbir fikrim yok bu konuda. Artik ne dogru ne yanlis ayirtetmek zor malesef. Ancak ben ayda zaamn zaman dolasiyorum. Orda binalar ve yerlesim alanlari var. Binalarin isiklari yaniyor ama yaklasmadan donuyorum geri.

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Aasma, bu son yazdığınız çok ilginçtir. Bu demek oluyor ki orada yaşayanlar var. Şahsen ben yaklaşıp bakardım orada kim yaşıyor:). Aya birdaha gidlmeyisinin (o seyahatte yapıldı mı o da meçhul) sebebi bu olabilir belki de.

Heyecanla bekledigim yazilariniza en derin hislerimle inaniyorum.Dunya anneyle ileri derecede iletisim halinde olmaniz cok etkileyici.sevginizi samimiyetinizi cok taktir ediyorum ve artan sevgimle size cok tesekkur ediyorum.iyi ki varsiniz.sevgilerimle


"Siz gerçek sevgi, zeka ve iyi niyet için insanlara ve Tanrı'ya sonsuza dek yalvarıp yakarabilirsiniz ama işe kendinizden ve kendinizle başlamak zorundasınız -bu değişmez yasadır. Siz çehreyi değiştirmedikçe görüntüyü değiştiremezsiniz. Önce, dünyanızın sadece sizin kendi yansımanız olduğunu idrak edin ve bu yansımaya kusur bulmaktan vazgeçin. Kendinizle ilgilenin, kendinizi düzeltin -zihinsel ve duygusal bakımdan. Fiziksel düzelme otomatik olarak gerçekleşecektir. Hep reformlardan söz ediyorsunuz; ekonomik, sosyal, politik reformlardan. Reformları bırakın ve reformcuyu düşünün. Budala, açgözlü ve kalpsiz bir insan ne tür bir dünya yaratabilir?" Sri Nisargadatta Maharaj

Tesekkur ederim, sevgiler 💕🙏🙏💐

Tesekkur ederim Mehmet bey, cok guzel bir bilgi. Paylastiginiz icin sagolun. Saygilar

Yorum Gönder